Nekad AlleBalle | Whitelist ansökning [SnobbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AlleBalle

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198982334886/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Dahlgren

Vad är ditt discord namn? AlleBalle#5260

Vad är ditt födelsedatum? 11 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär Olof Klarsson är en man som är född och uppväxt i Sverige tillsammans med sin familj men hans familj har inte haft det så bra med pengar när han var liten. Olof har en lillasyster, en mamma och en pappa, hela familjen är 100% svensk förutom mamman som är 50% nord korean. När Olof var 13 år gammal så hände det en incident, hans mamma dog när hon skulle till jobbet då vart hon skjuten i huvudet tre gånger av en glock 19. Nu är Olof 32 år gammal och gillar att dansa, hans drömjobb är att äga eget företag och ha minst 10 anställda. På fritiden brukar Olof åka bil med sina kompisar runt i staden och hitta på äventyr. Olof är inte jätte pratglad mot folk han inte känner men han älskar att få prata med sina kompisar. Och eftersom att Olofs mamma har gått bort så kan han vara hemma och sörja vissa dagar och inte synas ute på gatorna.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill hjälpa till på servern och bli en förebild för nyare spelare samt att jag tar roleplay seriöst och rollspelar allvarligt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat ganska mycket på servern och tyckt att det har varit kul så nu ansöker jag efter whitelist med syfte att få fler möjligheter med mitt rollspel.

Hur hittade du Unive? Jag och mina polare letade efter ett nytt spel att spela och då hittade vi FiveM och vi testade den första servern som vi såg, vilket var multistaden (numera kännt som Unive) och tyckte att det var väldigt roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att utveckla mitt rollspel och även hjälpa till och utveckla servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan FiveM server än Unive.

Nekad, Utveckla din karaktärs beskrivning med saker som uppväxt och barndom
utveckla "Varför ska just du bli whitelistad?" och "Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka