alleantor
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander
Vad är ditt discord namn? _alleballe
Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2001
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Clas Eriksson 32år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, omtänksam & ärlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mitt mål med denna karaktär är väl mer att komma igång på servern och bli polis så fort o som möjligt och bidra till en bättre arbetsmiljö hos poliserna.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Gör nog som många andra att bidra till ett bra/bättre community, ge olika förslag på saker i discord och vara väldigt aktiv när man väl är online. Har oxå väldigt lätt för att få andras uppmärksamhet och vara allmänt rolig i situationer.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inte tänka så mycket på mig själv. Förstå situationen och bearbeta den som ett verkligt scenario.
Blir jag rånad av en kriminell så ger jag bort mina värdesaker om den vill det för att hjälpa personen i sin berättelse.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Copbait. Inte blanda IC & OOC
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget mer konkret än vad jag tidigare berättat, mina två vänner har även sökt och blivit antagna så hade varit kul att spela tillsammans med dom.
Vad är ditt discord namn? _alleballe
Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2001
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Clas Eriksson 32år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, omtänksam & ärlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mitt mål med denna karaktär är väl mer att komma igång på servern och bli polis så fort o som möjligt och bidra till en bättre arbetsmiljö hos poliserna.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Gör nog som många andra att bidra till ett bra/bättre community, ge olika förslag på saker i discord och vara väldigt aktiv när man väl är online. Har oxå väldigt lätt för att få andras uppmärksamhet och vara allmänt rolig i situationer.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Inte tänka så mycket på mig själv. Förstå situationen och bearbeta den som ett verkligt scenario.
Blir jag rånad av en kriminell så ger jag bort mina värdesaker om den vill det för att hjälpa personen i sin berättelse.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Copbait. Inte blanda IC & OOC
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inget mer konkret än vad jag tidigare berättat, mina två vänner har även sökt och blivit antagna så hade varit kul att spela tillsammans med dom.
Senast ändrad: