Nekad Alle_7 | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alle_7

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199043032287/

Ditt Hex-ID: 11000014089b4df

Vad är din discord tagg? Alle#2222

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Ingen anning, de sa inget speciellt

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ''Inte alla som fick en sko i huvudet, var snararare du MVH snyggingen på Marja Lisas''

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett stort misstag som medlemskaps ansvarig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kompis satt och snackade i ett privat samtal (var inte inne på servern) sedan så sa han att jag skulle gå in på Atrax för att de gav gratis roller sa han och han sa att jag skulle testa så dum som jag var så gjorde jag de, sedan så såg någon de och sa till Philip och då vart jag bannad en obestämd tid. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt men jag vill så gärna bli unbannad så snälla jag ska inte vara någon slags staff vill bara vara medlem och ha kul på server, så jag ber dig snälla 1 sista chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. .

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? .

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja men den här är till Philip ENDAST. Jag blev klakisko bannad förut och hat fortfarande inte blivit unbannad ingame så kan du vara snäll å fixa Philip? : )

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka