Accepterad Alle730 | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alle730

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199043032287/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? Skalman#7765

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kenneth Sandiago. Kenneth är en man på ca 52 år, men låt mig ta allting från början. Kenneth Sandiago föddes den 27 Juli 1970. Det var en solig och fin dag då Kenneth föddes. När han föddes så tyckte Kenneths föräldrar att han såg lite ut som en Alien av något slag (De hade inte så stor hjärnkapacitet eller mycket IQ för den delen heller) men iallafall de tyckte han såg ut som en utomjording och ville inte ha han så på första natten på sjukhuset, stack mamman och pappan i smyg för att de ville starta ett nytt liv tillsammans pga Kenneth då. Kenneth fick stanna kvar på sjukhuset i ungefär 2 år men sen så vart han skickad till ett hemskt barnhem där ingen var så särskilt snäll, det var som ett såhär typiskt barnhem som brukar vara i amerikanska filmer där alla som kommer ut därifrån (om de kommer ut) är de helt nya människor eller så är de helt dumma i hövve helt enkelt. Kenneth vart plågad där tyckte han eftersom att han fick aldrig som han ville, han fick aldrig leka med leksakerna där eller så. När Kenneth var 12 år var det en familj som ville adoptera han, Kenneths ansikte sken upp när han fick reda på att han skulle ut från det där helvetet. Familjen som adoptera han hade en son på 26 - års åldern som flyttat hemifrån och en dotter på 23 som också hade flyttat ut så deras föräldrar var ganska ensamma och ville uppfostra ett till barn. De var snälla och så men gav han inte så mycket uppmärksamhet och så, så att vid 15 års åldern började han tappa hoppet om att alltid vara den "perfekta" killen och alltid ska följa regler så han började hänga med fel folk vid fel tidpunkt och började röka vid 16 - års åldern och även ta grovare saker, hans styv föräldrar började bli oroliga för han så att de gav han utegångs förbud i 2 veckor vilket bara triggade Kenneth till att bete sig såhär så han flydde hemifrån med föräldrarna omedvetna för många gånger men han kom ut ur den där fasen vid 20 års åldern och han ville förändra sitt liv, han ville bli lyckad. Så han slutade med all skit, det var svårt det gick inte på 1 sekund om man säger så utan det tog runt 1 år att sluta med allt. Kenneth sökte till polishögskolan och kom in, han var bäst i sin kurs och klarade den utan några problem. Kenneth hade alltså gått från en dryg typisk tonåring till en laglydig man som har självkontroll och kunde begränsa alkoholen och allt sådant och är idag enligt många av hans vänner en trevlig men har ganska mycket humörsvängningar alltså han kan gå från att vara super glad till jätte arg eller så.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom att jag är en mycket erfaren rollspelare och har länge rollspelat. Jag borde bli medlem eftersom att jag är mycket aktiv och social rollspelare som älskar att hitta nya människor & lära känna de och hitta på saker med, och skapa sjuka scenarios.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ett socialt rollspel samt roliga scenarios och inget lall., kommer även bidra med roligt rollspelande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna spela med att den andra partern kan vinna scenariot och att du inte har 100% winrate i servern.

Hur hittade du Unive? Det var nog när den hette Multistaden på FiveM server listan där den låg högst upp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka