Accepterad Alle2k | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Alle2k

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169816551/

Ditt Hex-ID: 1100001481847e7

Vad är din discord tagg? alle0108

Vem var det som bannade dig? liamrebell

Bild på banmeddelande: {94C90F33-3F95-40A3-9CE8-23DFD6BF4DF6}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag valde o använda mig av black neck och röda ögon på min ped vilket jag inte kunde göra något åt då det var det ända ansiktet jag kände jag ville använda på peden. Men detta ska åtgärdas så snabbt som möjligt efter bannen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis vart i ett stort scenario med polisen och mitt gäng efter scenariot blir jag tagen av polisen och sedan eskorterad till fängelset närj ag är i fängelset så skriver Liam i /m till mig där han säger att jag ska support efter support ärendet så blir jag bannad för sunt3 för jag använde mig av 100k or die ansikte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban men jag kunde inte göra något annat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat sedan 2021 så det finns några bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske tagit av peden tills jag har fixat ett nytt ansikte till peden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärtm ig av min ban att jag inte ska använda mig av det ansiktet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja.

Lös din ped

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Tillbaka