Accepterad Alle2059 | Medlem ansökning [ William 07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alle2059

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198892541945/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Alle2059#0054

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Melker Karlsson och han kommer ifrån Södra sverige.Melker är 24 år gammal, gillar bilarr och att ha massa vänner men han är också väldigt driven och älskar att jobba eftersom han hatar när han har dåligt med pengar. Melker kan vara lite spontan och hitta på något annat att göra. Han har ett naturligt självförtroende och en styrka som gör att när han väl har bestämt sig för något så gör han klart det. Det använder han främst genom att hjälpa andra med saker som de har gett upp på. Melker är väldigt social och älskar att träffa nya människor. Han kommer hela tiden att försöka få nya vänner. Han har ganska bra tålamod men helst vill han bli bemött av andra snabbt och enkelt. Det är även så han pratar med andra, snabbt och enkelt. Han kommer att vara väldigt aktiv på Unive och kommer tillbringa väldigt bra roleplay och action till servern.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag har bra rp och har spelat på unive ett tag nu och ville ta saker till en ny nivå med Medlems skap så att jag kan skaffa bättre jobb t.ex Meko, Falck vad som helst-

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med många roliga scenarion och rolig stunder på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för att vinna i ett scenario utan att man ska ha kul och låta alla andra ha kul

Hur hittade du Unive? Via några polare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka