Alle2059
Icke Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Domstolen chef
Vad heter du IRL? Alvin
Vad heter du på discord? Alle2059#0054
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? typ 450 timmar
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo jag kommer utveckla det inom att bara ta in seriösa spelare till jobbet och såna som vet vad dem gör. Sen kommer jag att bara anställa folk som är aktiva annars blir det sparken. Sen kommer jag ställa många krav så att jag vet att dem har erfarenhet inom yrket med jurdik osv.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som det på unive förut det var mitt första jobb alltså inte chef men anställd. Sen vet jag lite från det. Jag har varigt chef på domstolen på en annan server innan jag började spela på unive. Jag har kanska mycket erfarenhet inom domstolen osv. Jag har hyfsat mycket erfarnhet inom juridik. Jag vet också hur man beter sig och hur man ska vara som chef, Man ska vara trevlig, snäll osv.
Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar:
16:40-22:30
Helger 10:00-02:00
Lov
10:00-03:00
(Inte hela tiden ifall man gör något med familjen)
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja
Vad heter du IRL? Alvin
Vad heter du på discord? Alle2059#0054
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? typ 450 timmar
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo jag kommer utveckla det inom att bara ta in seriösa spelare till jobbet och såna som vet vad dem gör. Sen kommer jag att bara anställa folk som är aktiva annars blir det sparken. Sen kommer jag ställa många krav så att jag vet att dem har erfarenhet inom yrket med jurdik osv.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som det på unive förut det var mitt första jobb alltså inte chef men anställd. Sen vet jag lite från det. Jag har varigt chef på domstolen på en annan server innan jag började spela på unive. Jag har kanska mycket erfarenhet inom domstolen osv. Jag har hyfsat mycket erfarnhet inom juridik. Jag vet också hur man beter sig och hur man ska vara som chef, Man ska vara trevlig, snäll osv.
Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar:
16:40-22:30
Helger 10:00-02:00
Lov
10:00-03:00
(Inte hela tiden ifall man gör något med familjen)
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej
Har du läst våra Regler? Ja