Inaktuell Alle2059 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alle2059

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? Alle2059#0054

Vad är ditt hexid? 1100001379167f9

Ange ditt födelsedatum 28 November 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att ansöka till medlemskaps ansvarig är att jag anser att området kan förbättras. I nuläget är det för mestadels bråk mellans medlemskaps ansvariga och det funkar inte. Det är så jag ser på saken. Jag skulle vilja förbättra det igenom att då vara en aktiv medlemskaps ansvarig som tar intervjuer. Kommer med ett gott exempel. Visar och beter sig på ett profisonellt sätt. Vara aktiv i både intervju rummet men samt också forumet. Jag kommer vara tillgänglig i pm ifall någon undrar något så är jag alltid öppen. För mestadels ifall det inte finns något jobb kommer jag vara aktiv i både generellt men också i chatt. Kommer bidra med ett gott exempel men framförallt varför jag ansöker är för att jag ser att det är sjukt mycket inaktivtet bland medlemskaps ansvariga. Jag kommer då vara väldigt aktiv och alltid finnas tillgänglig..

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är trevlig och seriös. så att vi får in bra personer som verkligen kan rpa. jag kommer även vara aktiv så att man dom som har ansökt får snabba svar. jag kommer inte släppa in nån medlem som inte kan några regler för jag tycker att man borde förbereda sig inför intervjuen och kunna alla grundregler. för då visar man att man tar det här seriöst och vill verkligen va med i denna härliga communityn. jag kommer även läsa alla skriftliga ansökningar väldigt noga så att dom inte bara har skrivit den lång med den endå inte är bra för även fast den är lång så behöver den inte vara bra för det. så jag kommer inte säga nej! jag pallar inte läsa så lång text den är säkert bra den är ändå så lång. utan jag kommer läsa igenom ansökningarna noga så att vi verkligen får in så bra personer som möjligt. jag kommer va väldigt trevlig i muntliga så att dom blir lugna och inte stressar igenom intervjun. så jag kommer vara lugn så att den som tar intervjuen också känner sig lugn.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska bemöta mäniskor snällt och vara lung och trevlig. det menas med att man inte ska vara arg irriterad och stressad. för så gör man så att den personen som man intervjuar blir jätte nervös. och jätte stressad. utan man ska böta dom trevligt hälsa på dom snällt och vara lugn så att den som tar intervjuen känner att den möter en trevlig människa. så då känner den personen att man också kan ta det lugnt och verkligen fokusera och sen ifall dom klarar det så önskar man dom såklart grattis och välkommen. men om dom inte klarar det så önskar man dom lycka till nästa gång man ska bara vara snäll trevlig och hälsa lycka till

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill såklart att alla ska vara medlemmar på Unive men vissa personer är inte dom rätta så att alla kan ju tyvärr inte bli godkända men dom som blir godkända ska inte otrevliga mot helpers eller staffs för att man ska alltid ha respekt mot dom och mot andra så man ska vara snäll och en trevlig, samt en fin person. Jag vill att medlemmar ska kunna rpa och att utveckla sin rpa på servern och jag vill att folket ska brinna för rpn för att det är en av det bästa sakerna i mitt liv och jag vill dela med mig det med andra och jag vill att alla medlemmar ska lyda våra regler och inte bli sparkade eller bannade för att då blir det tråkigt för dom och även oss för att vi vill att så många som möjligt ska få chansen att rpa på Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? att dom ska veta hur man rp`ar och vad det är att rp. och att dom ska kunna reglerna så det inte bli lall på servern som leder till Failrp. dom ska veta vad SUNT FÖRNUFT, VDM, RDM, cop bait, Meta gaming, Fear rp, NRL, Combat logging och powergaming, och det ska inte förekomma någon rasism det är noll tolerans. och att dom ska ha en mic så dom kan prata.
Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Verifiering Ansvarig?
Jag skulle säga att läsa och godkänna/Neka ansökningar samt att ta några intervjuer varige dag, samt att vara trevlig mot dom som jag tar intervjuer med. och att hålla lallare borta från verifiering så dom inte kommer in på servern och förstör spelupplevelsen för andra spelare. det känns som att mitt ansvar kommer vara att vara aktiv inom verifierings-ansvarig och svara på ansökningar samt att ta intervjuer flera per dag. jag är väldigt taggad på detta och jag är redo att ta detta ansvar till en ny nivå

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar ska vara att kunna hantera olika situationer beroende på omständigheterna oavsett ifall det är ingame eller så. Om det är en kille som inte kan jättebra svenska som ska ta en muntlig intervju så ska jag göra allt att göra det så lätt för han: Jag hade kunnat prata långsammare och kunna förklara innebörden en extra gång ifall han inte är från Sverige{ bara ett exempel}. Mitt ansvar är även att kunna besvara alla frågor som dom har och kunna hjälpa folk i dc chatten osv. Jag vill ju släppa in så mycket folk som möjligt för utveckla servern men dom har också ett ansvar att kunna reglerna och bidra med något. Man ska kunna ta hänsyn till olika fall beroende på hur fallet ser ut och vilka omständigheter dom har så ska dom även kunna vara medlemmar lika mycket som någon utan svårigheter.

Hur ser din aktivitetet ut? Lov dagar Måndag 11:00-02:00 Tisdag 11:00-02:00 onsdag 11:00-02:00 torsdag 11:00-02:00 fredag 11:00-02:00 lördag 11:00-02:00 söndag 11:00-02:00 Icke lov dagar Måndag 15:00-02:00 Tisdag 15:00-02:00 onsdag 15:00-02:00 torsdag 15:00-02:00 fredag 15:00-02:00 lördag 15:00-02:00 söndag 15:00-02:00 Notera att dessa tider gäller bara ifall jag inte har något att göra underdagen. Men runt dessa tider kommer gälla.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka