Nekad Alle20.10 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alleballe333

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? alleballe333 eller bara alleballe

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Han heter Kent Knäskada och är en ensam man som varken ha barn eller en fruga. Fast att Kent inte har en fru så lever han ett bra liv, han har en stabil inkomst, han har många kompisar, ett bar bra bilar, och en bra mamma och pappa. Han hade ett syskon, det var hans storebror, Rolf. Rolf Knäskada dog i en bil olycka när han bara var 18 efteråt att han och hans kompis hade varit ute och festat samt att de tog bilen och körde hem samma kväll, vilket orsakade en krock mitt i centrum. Lyckligt vis så klara han sig med ett par skador som inte var livsfarliga. Kent saknar sin bror och vill starta ett nytt liv i Unive staden. Kent är 30 år gammal och är mycket intresserad av hojar. Han har alltid velat ha en och det fick han på si 30 års dag, han blev överlycklig och han kör på den väldigt ofta. Samt att han tar väldigt bra hand om den. Kent vet inte riktigt vad han vill göra men mest troligt kommer det att bli något med motorcyklar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att ha en bra rp nivå, klippa saker om det skulle hända nått för att få bort andra från serven so inte kan rpa. Jag kommer att vara lojal mot staffs och om jag får ett straff så kommer jag ta det som en man.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna utan att man ska göra så att alla som är med ska ha så roligt som möjligt. Man ska inte alltid gnälla för att man förlorar utan man får bara ta det, samt att man inte ska spela för makt och pengar.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm, rdm, powergaming, suntförnuft, nlr, ooc, metaghaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har spelat flertalet gånger på b.la unive men också mindre serverar som jag har varit mycket snut på, har över 700h på fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nopp

Nekad.
Anledning:
Du måste vänta 7 dagar efter godkänd banöverklagan från permanent ban innan du kan ansöka om nytt medlemskap.

Du får ansöka igen om 2024-06-27. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka