Accepterad Alle17 | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alle17

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 1 Februari 2007

Vad heter du på discord? Alle #7472

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 600+

Hur aktiv kommer du att vara? varje dag

Vad heter du? Bosse Eriksson

Hur gammal är du? 28 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis eftersom att jag har sett en hel del krim i staden som måste lösas på et eller annat sätt, jag kommer att hjälpa till med den stora kriminaliten i staden. Jag vill bli polis eftersom att Bosse alltid viljat bli polis men aldrig riktigt fått chansen men nu har han de och tar såklart den. Jag vill bli polis eftersom att jag vill träffa nya människor och lära känna de och bara ha de allmänt trevligt med de.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? De skulle jag personligen säga är att alltid vara trevlig mot folk, om man är trevlig mot folk så är de trevliga tillbaka och kan lita mer på polisen och känna sig trygga liksom.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet en hel del t.ex. L.O.B att polisen har rättighet att ta hand om berusade personer de som inta kan ta hand om sig själva liksom sen kan jag våldstrappan vilket är hur mycket våld som är rimligt i just den situationen, sen så har vi radio diciplin vilket är enormt viktigt radiodiciplin ingår 3 enkla saker: tänk, tryck och prata.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja

Hur är du som person? Många ser mig som en ganska lugn människa alltså jag är inte stressad så ofta, jag skulle även se mig själv som en ganska snäll människa. Jag mobbar aldrig någon och jag är inte elak mot någon om jag inte har rätten till att vara elak eller så på någon. Jag kan ta kritik ganska bra alltså om någon säger t.ex. ''du är så jävla dålig'' då sitter jag inte och gråter över de utan jag frågar personen varför hen tycker det och sedan så får väl den personen tycka så inget jag bryr mig om liksom.

Är det något vi bör veta om dig? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka