Alle17 | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alle17

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad heter du på discord? Alle17 #7472

Ange ditt födelsedatum 27 September 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar 15-23 lov: 11-23:30/00:00 helger 11-23:30

Berätta om dig själv Jag heter Alex och är 14 år gammal. Många ser mig som en ganska lugn människa alltså jag är inte stressad så ofta, jag skulle även se mig själv som en ganska snäll människa. Jag mobbar aldrig någon och jag är inte elak mot någon om jag inte har rätten till att vara elak eller så på någon. Jag kan ta kritik ganska bra alltså om någon säger t.ex. ''du är så jävla dålig'' då sitter jag inte och gråter över de utan jag frågar personen varför hen tycker det och sedan så får väl den personen tycka så inget jag bryr mig om liksom.

Vad skulle du göra om du blir staff? Om jag blir staff så skulle jag se till att alla spelare följer reglerna och rpar efter reglerna. Jag kommer vara väldigt aktiv som support och ta min roll på fullaste allvar och ofta checka områden där det finns mycket spelare ex torget och pirens parkering. Jag kommer som sagt att fokusera en hel del på spelarnas rp och se till att reglerna följs bryter någon mot något och jag ser den situationen så kommer jag att kicka eller banna personen, om personen bryter mot många regler samtidigt kommer jag att spela in de för att sedan visa en staff hur de/den personen beter sig. Jag kommer behandla alla med respekt samt vara mycket aktiv på reportsen.

Hur länge har du spelat på Unive? sedan mars

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Jag vill bli support eftersom en så pass stor server som Unive behöver många staffs och jag vill ta del i staff teamet och få Unive till en så bra/trygg plats som de bara går, både till communityt och RP:N. Jag vill bli support på Unive för att kunna hjälpa folk både i dc och ig, jag kommer vara väldigt aktiv på de som skriver /report och se så att allt är som de ska och om inte så tas åtgärder såklart. Jag vill bli support på Unive eftersom att jag vill se att alla gör rätt för sig att alla verkligen rp:ar efter reglerna och så.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Genom att hålla koll på folk och deras RP och se till så att allt går rätt till för att se jag att de inte går rätt till att de gör fel så kommer jag behöva kicka de men om de var ett stort regelbrott så måste jag banna de. Jag skulle kunna se till så att servern blir så trygg som möjligt att ännu fler kommer in. Unive snittar just nu på 300+ spelare varje dag och de krävs många staffs för att driva en sådan stor server vilket jag är villig att sammarbeta med andra staffs för att få Unive till en så bra plats som möjligt

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har varit support på andra server och kan därför en hel del commands. sen brukar de vara lite olika att supports inte har alla medans på vissa har de alla commands men nedan är iallafall några commands jag kan

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Här är några commands jag kan: /svban id anledning /kick id anledning /revive id /dv /toggleid /togglename . /noclip (då flyger man runt och är onsynlig och då har man möjligheten att specca folk osv) /goto (id) då teleporteras man till dens id som t.ex. någon reportat så ser man deras id och drar till den personen. /tpm (då tpar man till sin marker man lagt ut på kartan) /freeze (du fryser man en person exakt i den positionen dom stod i innan man skrev freez /sqlban [id] [anledning] [dagar] men kanske ej är i den ordingen men det står ju när man skriver sqlban och det är iallafall så man bannar ej person /sqlbanoffline då bannar man en som är offline och om man vill hitta deras perm id så skriver man /sqlsearch sen dens steam namn t.ex så kmr perm [id] upp! /sqlunban [hexid] då unbannar man en som tidigare har blivit bannad men bara om dom gjort en ban-överklagelse /bring [id] då drar man en annan person till sig

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar bara på Unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Nekad, avstängd pågrund av trovärdighetsproblematik.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka