alle123 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alle123

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? alle

Ditt discordnamn: alle123

Ange ditt födelsedatum 14 Oktober 2024

Varför ska just du bli staff? personligen tror jag att jag kan bidra med att allmänt hjälpa till i support/reports, sen tycker jag själv att jag är allmänt mogen person och vet att jag har det som krävs då jag har varit staff på andra servers och allmänt vill hjälpa servern och rpn framåt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker unive funkar ganska bra just nu, vet inget som direkt inte funkar men man ska ju alltid sträva efter att allt ska bli perfekt. men Jag ser att vissa spelare fokuserar mer på att bli störst eller bli mest fruktade inom rpn istället för att bidra till en rolig rp nivå där alla parter blir nöjda, men ibland kan man inte göra så alla blir nöjda men man ska alltid sträva efter att alla ska ha roligt och ha en hög rp nivå.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? som ett exempel jag skulle prata med personerna ifråga och säga helt enkelt ni kan göra det mycket bättre om ni gör det på ett annat sätt istället för att skjuta och bara leka stöst hela tiden, helt enkelt gör en kompromiss där man pratar sig fram till en lösning istället för att skjuta som ett exempel där alla parter blir glada av en högd rp nivå, och anser vi i staff teamet att det inte går att prata med personerna ifråga så får man helt enkelt ge dom åtgäder för det regelbrott som dom har begått.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? tillexempel att vara opartisk i ett beslut i ett ärende där dina vänner kanske är med i och du måste ta ärendet, då är det högst olämpligt
att vara partiskt och tillexempel inte ta åtgäder på dom, alla ska ha samma behandling även fast dom må vara dina vänner.
och det är jätte viktigt att vara professionell det är staffsen som är ansiktet utåt då det är dom man möter när man hoppar support eller don.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag kommer nog va online kanske från 17:00-18:00 på vardagar till nån gång efter 2-3 kanske mer beror på vad som händer och beror lite på om jag gör något dagen efter eller något sånt,

Hur länge har du spelat på Unive? runt 6-5 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja jag har varit staff på andra servers innan, så har lite erfarenhet sen innan.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Support

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Välkommen till teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka