Nekad alle0405 | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alle0405

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/abdula2006/

Ditt Hex-ID: 1100001492430c6

Vad är din discord tagg? alle04631

Vem var det som bannade dig? Jaak

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen bannade mig pågrund av att jag var korrupt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis gett mig några roller som jag ville ha i polis dcn som jag hade tidigare och ville ha tillbaka utan att gå utbildningar. Dessa roller hade jag haft tidigare så såg ingen anledning till att jag inte skulle ha dom, Nu när jag kollar tillbaka på detta så inser jag att det var rätt efterblivet, Sen typ 5 minuter senare så undeffade dom mig och berättade att jag skulle bli avstängd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och jag står för det, Att jag bara gav mig själv roller som jag inte fick ha igentligen utan att ha gått utbildning jag, Har insett helt att det var väldigt korrekt placerad ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nope har inte blivit bannad på väldigt länge då min ban historik är helt grön som även tyder lite på att jag egentligen är en bra rp spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gå utbildningar för dessa roller eller kollat om jag kunnat få tillbaka dom av dem som var ansvariga över dom områdena, Eller så hade jag inte behövt vara så kåt på roller och bara rollspelat vidare. Sedan att jag inte var seriös i vc så hade jag inte sovit på över ett dygn och gav upp totalt vilket inte gör upp för det men vill bara få det tydligt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska gå utbildningar för det man vill ha och jobba för saker i livet, och att jag inte ska göra om något liknande

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka