Accepterad Alle04 | Medlem ansökning [9ankan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alle04

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Edwards

Vad är ditt discord namn? Alleee

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alle Ahdii och kommer ursprungligen från Kosovo, Efter sin barndom när han började växa upp flyttade han till Sverige och gick med i ett gäng som heter blods, Han började väldigt tidigt med kriminaliteten. Han försökte söka jobb i början när han kom till Sverige för han ville leva som vilken vanlig svensk som helst men efter ett tag där började han lära känna lite polare i sin stad Borås där han bodde, och det var där allting började, han gav upp sitt jobb sökande för och bli en vanlig hederlig svensk och istället blev erbjuden och gå med i blods. Till en början var det små saker, lämna lite paket till olika kunder, sälja lite på gatorna osv, Sedan förändrades allt. Hans boss Abdi ville börja gå in på lite större grejer och affärer, handla med vapen vilket ledde till krig mot blods, Jag blev tvingad och åka runt o banka folk som ville Abdi illa. Redan då började jag fundera över allt med detta gänget osv, det blev för mycket helt enkelt. Det gick ett tag när jag funderade hur jag skulle göra för och gå ur blods men jag varken kom på hur jag skulle säga det, just för att jag visste att han aldrig kommer okeja det. Det var som ett kontrakt i början, skriver du på och säger till Abdi att du är med så kommer du aldrig där ifrån och det var väldigt noga med det. Allting fortsatte och jag sprang hans ärenden tillsammans med en kille som hette Albin och Abdis lille bror Musse. Jag och Musse gick aldrig riktigt hand i hand, vi bråkade väldigt mycket och tyckte väldigt olika om mycket saker, Musse var väldigt kallblodig och ville bara göra mer och mer för att utvecklas så att hans bror skulle bli stolt och höja hans position men det tog tid och bygga upp det tålamodet för Abdi men Musse gav inte upp. En kväll skulle jag Albin och Musse ut och käka lite på grillen vid T-centralen så vi beställde in massa mat och dammade, pengar var inget problem för oss och folk hade sån respekt för oss i stan men till vilket pris tänkte jag. Vi hade lite fetare kläder o körde maxade bilar men jag ville aldrig det skulle gå såhär långt, Men hur som helst så satt vi där och åt o Musse frågade lite vad vi ville utveckla med gänget och vi förstod att de va Abdi som bett honom, och vi sa bara att vi tycker det är bra som det är och att vi inte riktigt visste vad vi ville mer osv. Musse förstod att det var något konstigt med oss så en söndag ringde Abdi mig och ville träffa mig och de andra ute vid vårt vapenlager ute i ett industriområde, och jag visste ju inte riktigt vad ja skulle säg så jag åkte dit såklart och när jag kom, var Albin Musse och Abdi där och jag såg redan då att Abdi inte såg glad ut, man märkte att de va något, Jag hoppade ut och vi började snacka om allt och Abdi frågade mig vad jag vill med gänget osv, och jag sa ärligt vad jag tyckte och berättade att jag ville lämna och då såg jag direkt på hans blick att han klipper mig nu, så det blev tyst till en början sen började jag märka hur Musse tog upp sin tabbe så de hade antagligen förväntat sig detta men jag hann före, jag tog Musse i strypgrepp och höll tabben mot hans huvud och Abdi skrek ut och sa att jag skulle lägga ned pistolen men jag skrek nej tillbaka och då ser jag Albin slänger upp sin tabbe och ska klippa mig så ja sköt honom i axeln och sedan Abdi i benet, så släppte jag Musse så han sprang fram till Abdi och försökte hjälpa han och då sprang jag för jag visste vad han skulle göra med mig, hoten började komma från alla håll och jag visste att de va efter mig, så jag hade inget annat val till att flytta till hemlig ort och då tyckte jag att Unive blir det klokaste och här är jag!.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vilja ta kriminaliteten till en annan nivå, skapa häftiga och långvariga scenarion som gör det till en lite mer inlevelse i servern.

Jag kan bidra till en väldigt bra kriminell RP med mycket bra rpande och väldigt bra och seriösa scenarion.

Kommer vara väldigt seriös, varit med i en del servrar nu och både varit polis o kriminell men inte varit så seriöst och väldigt lalligt sen hörde jag att Unive var väldigt seriös med äkta scenarion och det är de jag är ute efter. Riktig RP annars är de inte kul nånstans.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid kan vinna alla scenarion och fighter. och att man inte alltid har rätt i alla konversationer o då kanske det inte alltid går bäst för dig i alla scenarion men det är nåt man får brösta och bara ta in för att få scenariot så bra som möjligt och seriös RP

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ifall du t.ex är kriminell så får du inte provocera andra spelare och söka till bråk eller krig utan det hela måste vara ett scenario för och få RPen så bra som möjligt och man ska alltid tänka som att det är en själv, jätte viktigt, alltid tänka som att du sjävl står där. Och även kidnappning ska endast ske som följd av ett tidigare scenario. Ett gäng krig måste t.ex ha en väldigt lång och bra historia så att det finns en anledning att det blir ett gäng krig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. spelat på en hel del servrar innan både som polis och som kriminell, varit roligt osv såklart men det har varit lite för lalligt, inte seriösa servrar med bra RP vilket är det jag söker. Bra RP med riktigt bra scenarion, mycket spelare och härlig energi på servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hoppas såklart på att man får sin ansökan godkänd så jag kan komma in på servern och förbättra saker och ting så gott det går, skapa bra RP med bra scenario och skapa mitt gäng och bara ge järnet på servern. Allt jag hoppas är att servern har en bra RP med härliga människor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka