Antagen Alle04 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alle04

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Edwards

Ditt discordnamn: Alleee#5708

Ange ditt födelsedatum 5 Januari 2004

Varför ska just du bli staff? Har spelat på Unive ett bra tag nu och en av mina polare blev tyvärr bannad på servern, men han gjorde fel faktiskt så förstår att han blev skickad men tråkigt för mig för jag blev själv på servern och har liksom ingen och spela med just nu och han kommer väll tillbaks nån gång i framtiden men vet ej när, men jag känner att jag vill fortsätta på servern och kände att Trainee/servervakt hade varit perfekt för mig för jag vet hur jävla rolig och bra Unive servern är men tyvärr uppstår det lallande vid många tillfällen och även scenarion osv som inte är bra och känner liksom att jag vill vara där då och kunna hjälpa till med RPn. RP är väldigt lätt, alla klarar det enligt mig, man ska bara vilja och verkligen liksom försöka så gott man kan, men vissa kanske behöver lite hjälp på traven och där kommer jag in i bilden för och kunna hjälpa spelare att få det mycket roligare för dom och de andra på servern.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker det kan uppstå väldigt mycket lall på t.ex sjukhuset osv som jag hade velat styra upp! För det är inte roligt när folk håller på som de gör och vet att det kan bli mycket bättre och det hade varit så mycket roligare för alla då och fler hade förhoppningsvis spelat på servern.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Åka runt o specca, se hur folk RPar och vilka som behöver lite kritik för och förstå att deras RP ej är ok. kommer försöka prata med andra i staffteamet så gott ja kan för och hålla så bra kontroll på servern som möjligt. Är även väldigt taggad på och hjälpa till i DC servern med, folk som sitter i väntrum och behöver hjälp så ska jag vara där och besvara deras frågor

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldigt viktigt, jag vill vara den här roliga staffen som såklart är bestämd och t.ex säger till om jag ser något som ej är okej men samtidigt vara trevlig emot de ja möter och försöka hjälpa dom, ge tips osv istället för och bara t.ex kicka eller banna för då förlorar vi bara kanske bra och även roliga spelare som kan bidra till en härlig RP nivå på servern.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer försöka vara inne väldigt kontinuerligt varje dag, jobbar mellan 7-16 men efter det sitter jag för mestadels vid datorn och då kommer jag vara inne så mycket jag bara kan för och hjälpa till så gott ja kan och hålla koll inne på servern

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2021 tror jag, om ja inte minns fel. Blev bannad en gång för en lite fjantig grej som inte riktigt var värt en bann enligt mig men sedan för ett tag sen gjorde jag en bann överklagan och den fick ja igenom väldigt lätt för det var absolut inget grovt jag gjorde.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte riktigt, har varit staff en gång tidigare men det var på en lite mindre server.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Servervakt

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Aha okej:) vart tar man staff intervjuer? vart ska jag sätta mig i dcn

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka