Nekad Alle0108 | Medlem ansökning [mekkafvv]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AL9

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,091
Reaction score
110
Vad är ditt namn i verkligheten? Alle

Vad är ditt discord namn? alle0108

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Emil Avenyn och han är 27 år gamal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, nyfiken, arrogant.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i Stockholm med sin familj som var hans Mor och Far. Hans skolgång var bra men Emil ville testa på nya saker så han började utforska jobb möjligheter han började jobba som mekaniker. Men efteråt märkte han att jobba lagligt inte var något för han, han började snatta och göra små stölder med sina polare. Han orkade inte fortsätta på detta vis så han tänkte nu att han behöver en ny start därför är hans framtid planer att få medborgarskap i Unive city.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min karaktär till positiv, rolig, nyfikna scenarion. Jag kommer göra planerade scenarion på banker, butiker men också väder transporter. Jag kommer göra sociala möten och roliga scenarion för båda parterna i scenariot.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenarion som är roliga för båda parter alltså att man inte alltid ska behöva vinna utan att det ska vara roligt och att båda parterna kan vinna i scenariot och man ska ha kul oavsett vad.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har spelat på Unive i 4 år så jag det har hänt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, PWG. Suntförnuft är att man ska tänka logiskt t,ex hade man verkligen tagit en polis bil. PWG att man inte rpar på skador efter en olycka eller annan skada. Fearrp att man inte rpar rädd i något scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope.

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 7 dagar efter indraget.

Du får ansöka igen: 2025/08/18, lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka