Accepterad Alle0108 | Ban Överklagan [EminSWE & Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AL9

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,091
Reaction score
110
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169816551/

Ditt Hex-ID: 1100001481847e7

Vad är din discord tagg? alle0108

Vem var det som bannade dig? Limpis

Bild på banmeddelande: 435453.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För som jag har hört samt ser på min ban bild så är jag bannad för korrupt hejdå. Men har ej fått se något slags bevis eller liknande så jag vet inte riktigt exakt vad jag har gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt kollade youtube efter ändå en hyfsat bra spec runda inne på servern när jag sen får ett meddelande på discord av Limpis att jag skulle hoppa till glaskontor 4 då gör jag det när jag väll hoppar in i vc ber dem mig skärmdela discord då gör jag det men efter jag gått igenom alla mina discords ber dem mig specifikt o gå in på en dc som jag och mina irl polare har som är privat så jag väljer att inte gå in i den då jag har privata bilder på mig samt mina irl polare med i dcn och sedan blev jag stressad så jag väljer hoppa ut ur samtalet och kollar vidare på min youtube video som jag nu märkt i efterhand var dumt av mig då jag borde bara varit ärlig o sagt som det var att jag inte ville visa dcn eftersom den är privat men istället sket jag i det och valde o hoppa ut ur vc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle personligen säga att den är felaktig då jag inte leakat någon bild eller video och dem antog väll att jag gjort det då jag nekade till att visa dem min och mina irl polares privata dc och då antog dem att jag hade gjort det därför är jag nu bannad.

Men som sagt har jag inte fått något bevis på vad jag har leakat så jag vet inte om det nu är så jag har leakat något men glömt bort det. Men om det nu är så att jag har leakat något privat så ber jag om ursäkt för det för det var säkert inte menat att göra så.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har kört på servern i flera år så det finns ju bans här och där.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat sagt att jag inte ville visa dcn eftersom den är privat för mig och mina polare men istället väljer jag inte säga något och hoppar ut ur vc.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att säga som det är istället för att lämna det blankt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yepps.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka