Accepterad alle. | Medlem ansökning [100gubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.joil.

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alle

Vad är ditt discord namn? alle.wtf

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alle Ali och är 22 år gammal, när Alle var liten var hans pappa inblandad i tunga kriminella nätverk och var därför ofta inte hemma. Eftersom att Alle inte hade chansen att umgås med sin pappa speciellt mycket så började han hänga ute med sina så kallade "vänner", som egentligen inte var vänner. Det började med att han fick testa att röka på, men detta gick snabbt över till att sno moppar, langa vapen osv. En dag var Alle ute sent på kvällen och hängde med 2 av sina vänner, han såg en man gå förbi de ett par gånger vilket han la märke till och tyckte var lite konstigt. Han tänkte inte mer på det, ett tag senare kommer mannen tillbaka och skjuter Alle i benet. Alle överlever trots allt skotten... Nu har Alle flyttat till en helt ny stad där han ska leta rätt på sina fiender och ta itu med dom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en stabil och seriös rp nivå då jag spelat FiveM i över 2 år och kan allt inom rp, jag kan självklart lära mig mer men skulle ändå säga att jag kan det mesta. Jag kommer att bidra med en utvecklad krim rp med välplanerade scenarion mm.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara spela för att vinna scenariot utan också låta båda parter ha kul. Ett scenario funkar inte om bara en part ska ha roligt, det blir inget bra scenario om detta händer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Exempelvis Metagaming, innebär att man tar information från OOC, IC dvs Out of caracter och In caracter. Sunt Förnuft, innebär logiskt tänkande. Fearrp, innebär att värna om sitt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har mycket erfarenheter inom RP då jag både ägt egna servrar och spelat på många olika. Men jag känner att Unive är servern för mig. Jag har spelat RP i över 2 år och jag känner att det är dags för att testa Unive igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka