Accepterad alle | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

alle

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
3
Användarnamn: alle

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/backet

Vad är din discord tagg? alle#4308

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? RDM

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Hej, jag blev permanent bannad för några dagar sedan. Fattar inte direkt varför, tror allting var ett missförstånd. Jag har kontaktat admins förut men dom vill att jag ska söka en unban på hemsidan, men jag förstår inte riktigt hur jag ska få fram det jag vill. Jag har inte gjort något direkt fel, jag antar att det var den insidenten där jag slog min irl polare så han dog, och att någon av staffsen på servern bara gjorde sitt jobb. Jag hade accepterat att få en ban i 1 vecka eller några dagar för detta, men en permanent ban anser jag vara lite överdrivet. Det finns ett flertal personer som gör mycket värre saker på servern än att ¨döda¨ sin irl polare man pratar dc med 1 gång. Hoppas du förstår.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Nej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej, det var såklart onödigt men det var på skämt. Samma sak har hänt mig men ingenting har hänt med dem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Inte direkt, har mest undrat varför jag fick en PERMANENT ban för detta.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka