Accepterad Alle. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.alle

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199169816551/

Ditt Hex-ID: 1100001481847e7

Vad är din discord tagg? allemannen_

Vem var det som bannade dig? crinkz2008

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-17 120223.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade en glock på mig för jag hade glömt kasta iväg min glock efter att jag hade fått indragen krim roll.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade fått indragen Krim sen dagen efter gick jag ig för att spela lite fast då såg jag att jag hade en glock på mig och då tänkte jag att jag är ju ej kriminell så jag borde kasta iväg eller stasha glocken och då valde jag att åka o stasha den fast det är ju inte så jätte bra av mig för jag som icke krim ska ju ej ha något med vapen o göra fast då blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban då jag hade en glock på mig som jag ej ska ha som icke krim.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för RDM fast det var felaktigt sen har jag blivit bannad för Powergaming för jag inte rpade på skador fast har ej gjort om det sen då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat så fort jag blev indragen krim gått o dumpat glocken någon stans för som sagt jag som icke krim ska ej ha vapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte åka runt med en glock på mig som icke krim och sen att inte stasha glocken att jag borde kasta iväg den eller något eller ge den till staff.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka