Alle | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alle2k

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alle

Ditt discordnamn: alle0108

Ange ditt födelsedatum 17 Mars 2009

Varför ska just du bli staff? För jag är effektiv på det jag går för, Jag kommer vara effektiv i staff arbetet jag kommer jobba bra med alla andra staffs jag kommer alltid kunna ställa upp ifall t,ex nån helper eller annan staff behöver ha hjälp med något eller att jag ska vara där för o stötta han i t,ex ett support ärende. Jag borde bli staff för jag är mogen, kompetent och bra på det jag gör. Jag kommer även vara aktiv på alla områden som t,ex Discorden, Inne på servern eller forumet i ban arkiven o liknande. Jag känner även några staffs som jag vet att jag kommer arbeta bra med så det kommer göra allt mycket mer effektivt. Jag som ändå är en gammal medlem på servern vet och har känt av den gammla rpn på servern som var mycket roligare och mer kreativ så jag kommer sträva att få tillbaka den upplevelsen ifall jag blir staff. För som det var förr så har krim scenarion blivit tråkigare än aldrig förr det är samma sak hela tiden och inget nytt händer.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Den sociala delen inom krim rpn. Detta problem har funnits på servern dem närmaste åren fast på senaste har jag sett en minskning men såklart är det och kommer nog inte bli helt perfekt men jag kommer helt och hållet ställa upp för att förbättra detta så alla får en bra rp upplevelse. Sen finns det såklart fler saker men det löser vi genom tiden.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Arbeta med varandra effektivt vi ställer upp för varandra i alla olika möjliga tillfällen och vi ska stå upp för det vi tycker och ifall vi tycker någon gjort fel ska vi inte låta personen gå utan åtgärder då det kommer visa att folk kan komma undan med saker som dem självklart inte ska få så därför måste vi visa att det är vi som ska bestämma.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Genom att vara professionell så ska du visa dig trogen mot alla spelare och inte vara eller visa sig dryg eller aggressiv med en dålig attityd vi ska ta allas sidor och perspektiv i olika situationer så ingenting missförstås och oavsett vänner eller inte ska man ta samma åtgärder för alla.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? RPn kommer jag helt pausa med då jag vill driva rpn framåt genom att vara staff och mitt privata liv kan jag ta hand om vad som så det behövs inte oroas om. Som sagt kommer jag visa mig aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i ungefär 3-4 år men tagit paus fram o tillbaka.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff sen tidigare så kommands samt hur allt funkar i discorden, forumet och servern vet jag så det är ingenfara.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är bered på det mesta men dem jag klickade i är dem jag är mest intresserad inom då Jobb är inget jag tycker är så roligt jag tycker det är roligare o prata med folk och jag tror inte jag är bered o ta tag i ett jobb riktigt än.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka