- Meddelanden
- 59
- Reaction score
- 1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/allawinaser06/
Vad är ditt namn i verkligheten? Allawi
Vad är ditt discord namn? Venom1#0331
Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Mahmoud kommer från palestina och har varit bil mekaniker. Efter 2017 så kom det i hans huvud att han ville flytta till ett bättre land som sverige. Han är 27 år, har 4 barn och 1 fru. Han är väldigt känslig när det kommer till han pappa som har mördats framför honom. Han är väldigt duktig med bilar och vet hur man lagar, han har lagat bilar i 12 år.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag har rpat i cirka 8 månader och vet hur man rpar professionell. Efter 2 månader paus fick jag suget tillbaks och skulle gärna rpa här.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag tappade min WL några månader sen och skulle gärna vilja spela här igen då jag har fått rp suget tillbaks.
Hur många timmar har du på FiveM? 1500 timmar
Hur hittade du Multistaden? När jag sökte på swe på fivem då hittade jag mutli
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Allawi
Vad är ditt discord namn? Venom1#0331
Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Mahmoud kommer från palestina och har varit bil mekaniker. Efter 2017 så kom det i hans huvud att han ville flytta till ett bättre land som sverige. Han är 27 år, har 4 barn och 1 fru. Han är väldigt känslig när det kommer till han pappa som har mördats framför honom. Han är väldigt duktig med bilar och vet hur man lagar, han har lagat bilar i 12 år.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag har rpat i cirka 8 månader och vet hur man rpar professionell. Efter 2 månader paus fick jag suget tillbaks och skulle gärna rpa här.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag tappade min WL några månader sen och skulle gärna vilja spela här igen då jag har fått rp suget tillbaks.
Hur många timmar har du på FiveM? 1500 timmar
Hur hittade du Multistaden? När jag sökte på swe på fivem då hittade jag mutli
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? ja
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej