allawi123 | Ansökan till staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

allawi123

Icke Medlem
Meddelanden
59
Reaction score
1
Användarnamn: allawi123

Vad är ditt namn i verkligheten? Allawi

Vad heter du på discord? Venom1#0331

Ange ditt födelsedatum 3 Januari 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mellan 11:00 - 03:00

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle fokusera mycket på Reports och folk som väntar på support. Jag vill sprida kärlek och hjälpa till att förbättra RPn på servern. Om det pågick ett bankrån eller ett litet person rån skulle jag specca för att se till så att allting går som det ska gå och så att inget Combat loggar osv. Och om det kom en kille som hade video bevis på att en snubbe combatloggar så får man alltingen en VARNING eller en Pban. Alltid när jag är inne så kommer jag att försöka hjälpa så många det bara går. Jag skulle specca minst 2 timmar per dag för att se till att allting är lugnt. Själv så har man sett det mesta, jag är ju kriminel och jag ser folk som combat loggar och RDMar. Så Om någon kommer till väntar på support och visar att en kille combat loggar eller RDMar, så åkar han på ban direkt, jag vill liksom bidra till att förbättra rpn och jag kommer hjälpa alla som sitter väntar på support.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? nej

Har du några tidigare erfarenheter? nej

Vad kan du om skripts? Skripts är typ när de gör så allting fungerar t.ex trafikljusen o resten av grejerna i staden

Varför vill du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag vill sprida positivitet och att förbättra RPn på servern samt så ser jag massa saker t.ex butiksrån,personrån och bankrån och jag vill bli staff eftersom jag vill hjälpa folk på reports och som väntar på support. Och att bli staff stort ansvar, jag följer reglerna rätt bra och som sagt jag har sett folk som combat loggar, RDMar och VDMar

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag bara på multistaden såklart

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? Ja, jag förstår

Senast ändrad:
Utveckla gärna just varför du vill bli staff samt vad du skulle göra om du blev staff!

Annars mycket bra ansökan och stort lycka till! :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka