- Trådskapare
- Meddelanden
- 72
- Reaction score
- 8
+rep tycker han borde bli staff, grabben är väldigt duktig när det kommer till att arbeta. Skön att RPa med och allmänt rolig. Skulle passa in i staff rollen väldigt väldigt bra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Skrivblock: This feature may not be available in some browsers.
+rep tycker han borde bli staff, grabben är väldigt duktig när det kommer till att arbeta. Skön att RPa med och allmänt rolig. Skulle passa in i staff rollen väldigt väldigt bra.
+rep en bra ansökan han är seriös inom rp och staff området han är mogen och mycket hjälpsam tycker han borde få en chans
+++rep riktigt bra och utvecklas ansökan mogen rp och seriöst bästa ansökan jag nånsin har sett
+rep skulle passa bra som staff.
Armin bror du är en sten av guld, jag älskar dig broder+rep Fler som Allawi behövs, tar sin RP seriöst. Yrkesmässigt ingame är det stenhård seriositet samt att skämt kommer med glimten i ögat.
Hade uppskattat som medlem i vårt community ifall människor som Allawi fick ta del av detta då han förtjänar det.
Inga andra spel eller annat vid sidan av, bara UNIVE som gäller och det där är kronan på toppen för mig.
+rep Han är en höjdare
+rep skulle passa bra som staff.