Nekad Allawi | Ansökan till Staff [Akerman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allawi

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Ditt discordnamn: Allawi#0806

Ange ditt födelsedatum 21 Mars 2004

Varför ska just du bli staff? Mitt intresse för Unive är enorm. Jag är engagerad till att göra mitt bästa för att förbättra Unive båda ooc (Discord) samt ic (ingame). Detta innebär att jag vill kunna vara medhjälp både till personer som söker råd och hjälp på Discord servern samt att jag förbättrar folks RP. Jag försöker just nu göra mitt bästa genom att hjälpa vem som helst ifall dem behöver hjälp men jag känner att jag kan göra mycket mer som staff.

Jag har goda kunskaper inom Unive servern samt att jag kan nästan alla regler. Jag har läst genom alla regler men såklart är det svårt att komma ihåg allt, men jag är ändå säker på att kunna det viktigaste och ifall det är något jag undrar över lär jag läsa vad som gäller i forumet under regler och jag är aldrig rädd att fråga för vad som gäller. Men ändå är jag väldigt säker då hittills jag har kunnat vara till hjälp till dem som har kommit till mig eller dem som har undrat något allmänt.

Jag har goda förmågor för att säga till när det väl gäller. Jag är aldrig rädd till att säga till när jag inser att någon har brister inom något område samt försöker jag alltid ge tips på hur något kan förbättras.

Jag har haft goda tider inom Unives RP och detta känns som bar en början. Men jag vill kunna vara med i något större och kunna vara med att påverka Unive på ett bättre sätt och som staff tror jag att jag hade lyckats med det. Jag vill vara i medhjälp när det väl gäller och underlätta andra staffs jobb.

Jag är tacksam för den tiden jag har haft och lagt på RP:n i Unive och jag vill att andra nya samt äldre medlemmar ska känna samma sak.

Jag har försökt göra så gott som möjligt som servervakt men som sagt känner jag att mina förmågor används inte till det maximala. Utan jag har mycket energi och engagemang att lägga på Unive. För mig är Unive en viktig community och jag som medlem hade gärna viljat ha privilegium att vara med staff teamet i förhoppning att jag bli godkänd och accepterad av staff teamet samt alla medlemmar.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Sommar tiden:
Måndag: 15:00 - 00:00 (oftast lite senare)
Tisdag: 15:00 - 00:00 (oftast lite senare
Onsdag: 15:00 - 00:00 (oftast lite senare)
Torsdag: 15:00 - 00:00 (oftast lite senare)
Fredag: 15:00 - 00:00 (oftast lite senare)
Lördag: 15:00 - 02:00 (oftast lite senare)
Söndag: 15:00 - 02:00 (oftast lite senare)

Vanliga dagar efter samt före sommar tiden:
Måndag: 17:00 - 00:00
Tisdag: 17:00 - 00:00
Onsdag: 17:00 - 00:00
Torsdag: 17:00 - 00:00
Fredag: 17:00 - 00:00 (oftast lite senare)
Lördag: 13:00 - 00:00 (oftast lite senare)
Söndag: 13:00 - 00:00

Hur länge har du spelat på Unive? 5 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej. Men har erfarenheter som servervakt samt att jag har försökt göra mitt bästa med att hjälpa medlemmar och icke medlemmar och det var på det sättet jag kom på att jag själv hade passat inom staff teamet och blev intresserad till att bli en av staffen.

Här är lite staff kommandon som jag känner till:

/sv: Skriver i chatt bland alla SV.

/toggleid: Kunna se spelares ID.

/dv: Ta bort fordon som ligge runt.

/revive (id): Revivar en spelare

/kick (id): Kickar spelare som varning

/sc: man skriver i staff chatten

/v (bilnamn): Spawnar in en bil.

/togglename: Ser spelares steam namn och ID

/spec (id): Spectatar en spelare.

/specoff: man sluta spectata

/spec: får en lista på alla man kan spectata

/noclip: Man kan flyga runt osynlig

/bring (id): Telepotera någon till en

/goto (id): Teleporteras till en annan person

/tpm: Man teleporteras någon stans med hjälp av koordinater, (tror jag)

/sqlban (id) (dagar) (anledning): Banna spelare

/sqlunban (Hex id): Unbannar en person.

/sqlbanoffline (hex id) (dagar) (anledning): Bannar en person som inte är ingame.

/sqlbanhistory (hex id): Kollar spelarens ban historik

/addkey (id) (nyckelnamn): Ger någon en nyckel

/skin (id): Ger någon en skin meny

/giveitem (id) (namn på varan): Ger någon en item

/giveweapon (id) (vapennamn): Ger en person ett vapen

/clearinventory (id): Man rensar någon inventory

/ooc (text): Skriver något ooc för alla

/announce (text): Skickar ut ett viktigt meddelande till alla spelare

/clearchatforall: Rensar chatten för alla spelare.

/m (id): Skickar ett privat meddelande ooc till en spelare

/freeze (id): Fryser en spelare

/unfreeze (id): Tar bort frysningen från en spelare

/setjob (id) (jobb 1-): Ger jobb till en spelare

/who (id): Ser ifall personen är medlem och ifall hen är kriminell

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Kriminell området då jag aldrig har kört som krim och detta gör det svårare för en att bedömma hur kriminella ska bete sig och köra. Något övrigt som jag vill tillägga är att jag har ansökt som staff och blev godkänd och gjorde intervju men fick aldrig svar ifall jag gick vidare eller inte. Sedan efter forumet fick en uppdatering var jag tvungen att skicka ny ansökan och har inte än fått svar. Sedan ändrades frågorna för ansökan och då tänkte jag att göra om den i förhoppning att jag får svar och förhoppningsvis kommer vidare.

Senast ändrad:
+rep Riktigt bra ansöka. Han är skit bra rp:are och vet hur man tar beslut. Han är vädligt duktig inom det administrativa och att rp:a. Förtjänar att bli staff! Mvh//James S

+rep Riktigt bra ansöka. Han är skit bra rp:are och vet hur man tar beslut. Han är vädligt duktig inom det administrativa och att rp:a. Förtjänar att bli staff! Mvh//James S
❤️❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka