Nekad Allardsch | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheeseyrock

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
268
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440533412/

Ditt Hex-ID: 1100001583b17a4

Vad är din discord tagg? pittei

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 1704919951945.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att ludde valde att banna mig för att jag blev skjuten sen så fick jag hlr av en sjukvårdare och säger upp med händerna till sjukvårdaren och skjuter mot sjukvårdaren, också för att när jag sköt mot sjukvårdaren döda en grabb mig och tog mig till en tunnel och då skrev jag i ooc chatten, stick du får ban samt skrev jag man får inte loota också så för att jag inte kom support när ludde bad mig göra det ca 15 min efter scenariot skedde. . jag kan inte förstå hur jag kunde göra så då. var väldigt dumt gjort av mig, har dock nu lärt mig en läxa och jag skäms fortfarande då det var ett så stort misstag att göra en sådan grej. jag kommer absolut inte göra om något av detta då.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i duschen och kommer tillbaka av att ludde bett mig komma support men var för seg att skriva att jag kommer support innan han hunnit att banna mig. jag skulle vart snabbare på att duscha

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktg för jag gjorde fel, de fel jag gjorde var riktigt dumt gjort av mig och skäms mycket över det, helt sjukt när jag väl tänker på det hur jag kunde göra det jag gjorde, hoppas och ber att jag får en ny chans av ludde för jag tycker unive är riktigt bra server att rpa på.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad förr och har läst genom reglerna en extra gång för att lära mig mitt misstag samt väntat ca en vecka tills jag spelat igen om jag blivit bannad typ 5dagar för att känna mig redo att rpa och nu var det ca 12 dar sen jag blev bannad av de fel jag hjorde i denna ban och jag har läst igenom reglerna så att jag aldrig ska göra om detta jag gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag skulle inte skjutit mot sjukvårdaren och inte skrivit de grejerna jag skrev i ooc, samt kommit support

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att komma support om man blir bedd att komma support samt att inte skjuta mot sjukvårdare dirket efter jag fått hlr, ha lite sunfönuft och tänka innan jag skriver saker i ooc chatt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka