Nekad Allardsch | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheeseyrock

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
268
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440533412

Ditt Hex-ID: 1100001583b17a4

Vad är din discord tagg? Pittei

Vem var det som bannade dig? LUDDE

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_1645.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Ludde valde att banna mig för att jag sköt mot en sjukvårdare direkt efter han hade gjort hlr på mig. Samt att jag skrev i ooc chatten att man inte för Loota samt att han skulle få ban till grabben som döda mig 3 gånger. Samt att Ludde bad mig komma support då jag var i duschen typ en 30min efter scenariot. Vet att jag inte kan skylla på att jag var i duschen när han vad mig komma support.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i duschen och då bad Ludde mig komma support under den tiden sen kom jag tillbaka och han hade perma bannat mig. Var väldigt dumt det jag gjorde i scenariot som inte kommer hända igen, ångar det jag gjorde jätte mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde många fel, jag visste inte vad jag tänkte när jag srkev det i ooc chatten samt hotade sjukvårdaren, det var väldigt ddumt gjort av mig och kommer absolut aldrig upprepas av mig igen, jag skäms väldigt mycvket över det jag gjort och hoppas jag kan få en ny chans och ett förtroende av ludde på unive att visa att jag kan bättre än såhär, Jag har läst igenom alla regler igen och om jag får en ny chans på unive som jag hoppa så kommer jag sköta mig och absolut inte göra om det som jag gjorde fel. Det var väldigt dumt av mig och jag tänkte inte ens vad jag gjorde i scenariot. Vet att Ludde nog inte kommer unbanna mig men gör en överklagan ändå för han kanske ger mig en ny chans, man kan alltid hoppas men kan absolut inte förvänta mig en unbann från han då jag gjort mycket fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut men har varit andra grejer ag blivit bannad för samt vissa missförstånds bans men ett bra tag sen senaste bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle i allmänt inte ens startat scenariot innan jag tänkt klart hur det skulle göras men skulle inte ha hotat och skjutit 2 mot sjukvårdaren samt att inte skriva så som jag skrev i ooc chatten, grova misstag som jag länge kommer känna ånger och skämmas över.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man inte ska skriva så i ooc chatten samt inte hota sjukvårdare efter man fått hlr och inte skjuta mot sjukvårdare, jag gjorde stora misstag som var väldigt dumt gjort av mig att göra, det kommer absolut inte att uprrepas

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka