Accepterad AllanXD | Ban överklagan [Pubbis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AllanXD

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198119235251/

Ditt Hex-ID: 11000010979aeb3

Vad är din discord tagg? BRÖD#8477

Vem var det som bannade dig? Network19

Hur lång tid var din ban? 2dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skulle åka iväg när en snubbe siktade en pistol mot mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid parkeringen vid torget och skulle hämta min bil för att jag skulle åka till Vianor men så var det en person där som jag kände igen för att han hade hotat mig om jag inte fixar mina bilar gratis så kommer vi slå ner dig och få dig sparkad på mekonomen så han frågade om jag kunde laga hans bilar och då sa jag nej för det första hade han hotat mig innan plus att jag hade slutat mitt pass på mekonomen så jag sa nej men när jag åkte iväg så sa han bara kom tillbaka men jag skulle åka till vianor och han börja följa efter mig men en vit Audi rs6 och han börjar köra in i mig och säga åt mig att jag ska laga hans bilar och då säger han ut ut bilen och DRAR gun på mig MEN han satt i det andra sättet så att jag kunde inte se att han höll i n gun och jag trodde att han bara skulle typ slå ner mig om jag gick ut bilen så jag tänkte inte men eftersom att han drog gun på mig så sjköt han såklart mig och då var NETWORK19 där och såg bara att jag skulle köra iväg men att jag dog också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig för att jag såg inte att en person höll i en gun

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lärt mig att inte RDM eller att te.x inte ha olagliga vapen på sig om man inte är kriminell

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra något för att jag såg inte att han häll en gun mot mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att om någon drar gun på dig och om du inte kan se den så spelar det ingen roll

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka