Nekad Allanlandgren | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allanlandgren

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198343821400/

Vad är ditt namn i verkligheten? Allan landgren

Vad är ditt discord namn? Allan123 #4657

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Allan och han är väldigt snäll och försöker hjälpa alla. Han har haft en väldigt mörk bakgrund, när han va liten bodde han på ett barnhem för hans föräldrar lämna han men nu är han 38 och är på god väg till ett bra liv. Han är har ett stort intresse för bilar och drömmen är att få sälja bilar och hjälpa andra folk.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag är en person som älskar rp, jag vill gärna bli en bilsäljare då jag tycker det verkar vara roligt. Jag ska göra allt i min makt för att försöka höja rp nivån.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Just för min kompis spelade där och sen tyckte jag det var så roligt för dom flesta va väldigt trevliga här.

Hur hittade du Unive? Min kompis spelade där.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha väldigt roligt och försöka få servern till den största och bästa.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att alla ska följa reglerna. Och att jag ska höja min rp nivå och vara trevlig mot alla.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka