Allan_ | Polismyndigheten Ansökan [RAZIK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blurr

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
-17
Ange ditt födelsedatum: 12 September 2008

Vad heter du på discord? Blurr#3357

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 463 timmar där alla timmar är på unive.

Hur aktiv kommer du att vara? Måndag: 17-21
Tisdag: 17-21
Onsdag: 18-21
Torsdag: 17-21
Fredag: 17-01
Lördag: 17-23
Söndag: 17-21

Dessa tider kan variera från dag till dag, men detta är ungefär hur det kan se ut.
Mellan tiderna har jag såklart några pauser.

Vad heter du? Greger Braberg

Hur gammal är du? Född 1995 alltså 26 år gammal.

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, Jag har gått på simskola när jag var mindre. jag åker även till Åland minst 3 gånger i veckan och simmar med min fru och barn för att lära mina barn hur man simmar.

Varför vill du bli polis? Jag har velat bli polis sen jag var liten, jag tycker det känns som ett utmanande jobb men samtidigt super roligt och spännande jobb, vilket passar mig eftersom att jag älskar yrken där det händer mycket och där man inte vet vad som kommer hända. Jag vill bli polis eftersom jag tycker att blåljus yrken passar mig bra eftersom att jag tycker att jag hanterar stressiga situationer väl och bemöter folk på ett trevligt sätt. Jag vill även bli polis för att öka tryggheten i stan, just nu är det alldeles för mycket folk som bryter mot trafik regler och kör mycket snabbare än den designerade hastigheten och beter sig allmänt dåligt vilket kan resultera i att folk känner sig otrygga, detta vill jag sätta stop för.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Polisen är ett extremt viktigt yrke som behövs starkt i samhället. Jag tycker det viktigaste inom polisyrket är att öka tryggheten i stan och att invånare ska känna sig trygga och inte ha konstant oro. Jag tycker även att det är viktigt att de som utger en fara för allmänheten ska få konsekvenser.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet ungefär vad ni gör och inte får göra, erat jobb handlar inte om att gå runt på piren och hålla koll, det är securitas jobb, erat jobb är mer att patrullera och göra biljakter och sådant som securitas inte har tillstånd till att göra. Polisen kommer inte göra securitas jobb och securitas kommer inte göra polisens jobb brukar jag säga.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, just nu är jag biträdande chef hos securitas. Jag är även utbildad väktare och personskyddsväktare, samt är jag faktiskt utbildad i sig sauer, denna utbildning hade jag med polismyndigheten. Eftersom att jag jobbar hos securitas kan jag använda radion flytande, jag vet hur man ska bemöta människor för de inte ska känna sig otrygga eller hotade jag har även jobbat med polisen ganska mycket när jag jobbat hos securitas, så jag vet ungefär hur ni arbetar. Jag är även rätt vältränad, jag kan klara av det mesta och är även rätt så stryktålig.

Hur är du som person? Jag är en glad och trevlig person som bemöter alla lika och på ett välkomnande och trevligt sätt. Jag är en målmedveten kille som vill nå upp till sitt mål under alla omständigheter. Jag har också en arg och sträng sida som kommer fram under vissa situationer, t.ex om någon beter sig illa mot en kollega eller mot någon annan, jag blir även arg när folk beter sig allmänt dåligt och stör den allmänna ordningen på något sätt.

Är det något vi bör veta om dig? Jag är väldigt taggad att börja hos er :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka