Nekad Allan_ | Medlem ansökning (alexander2005

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Blurr

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
-17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198443981177/

Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? Q#3357

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2008

Berätta om din karaktär. Allt startade 2003 då Allann föddes. Allan hade en bra uppväxt, I skolan hade han många vänner att leka med och hans föräldrar uppfostrade honom väl. I högstadiet fick han tillräckligt bra betyg för att komma in på ett bra universitet. Idag är Allann 18 år och är hemlös men klarar sig ganska bra ändå. Allann har inget körkort än men kommer att skaffa det inom en snar framtid. hans enda inkomst källa är Postnord vilket han har jobbat med länge nu, pengarna som han tjänar från postnord klarar han sig galant på. Allan är en glad och trevlig person som aldrig sprider hat eller hot till någon. Allan gillar generellt fordon, han gillar att komma på carmeets för att kolla på bilar eller åka till bilförsäljare för att kolla på bilpriser eller bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag tycker att det är en fantastisk server och att det finns fantastiska människor på unive! jag skulle nog bidra med att göra ett carmeet nån stans eller jobba nån stans så det blir mer personal hjälpa folk. skjutsa folk som behöver skjuts och jag skulle nog bidra med ett glatt humör på det!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är kul att få prova på riktiga livet, och att det finns så många seriösa och trevliga spelare i Unive som gör det en fantastisk plats..

Hur hittade du Unive? Min kompis ringde mig en gång och berättade allt om servern, i början var jag lite skeptisk men nu är det en av mina favorit spel/Server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utveckla mitt rollspel, just nu i detta tillfället är mitt rollspel inte det absolut bästa, men det ska jag öva mer på. Jag vill också kunna känna att jag lever i spelet och inte känna att det är ett spel och verkligen vara en medborgare i unive!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är nog att få jobba med Polisyrket eftersom att det känns som ett kul och seriöst jobb men samtidigt svårt och komplicerat. Jag vill också bli polis eftersom att det är väldigt nära till verkligheten så att man för prova på hur det är att vara polis.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Min main server är såklar Unive, Men lite då och då kan jag spela på andra servrar som t.ex Rsm freeroam.

Tillbaka