Nekad Allan_ | Ansökan till Servervakt [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Blurr

Icke Medlem
Meddelanden
85
Reaction score
-17
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Ange ditt födelsedatum 12 September 2008

Vad heter du på discord? Blurr#3357

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På helger kan jag spela hela dagen, det beror på ifall jag har läxor eller inte. på vardagar kan jag nog spela till 17 till 21, som sagt, beror på om jag har läxor eller inte.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har 185 timmar på fivem, Jag har spelat i ungefär en och en halv månad nu.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag tycker att det är mycket lallare på servern, jag vill underlätta staff teamets jobb genom att kicka eller svbanna när det är nödvändigt. Om jag ser någon göra något regelbrott som förtjänar en långtids bann kommer jag klippa det scenariot och ta id på personen som gjorde regelbrottet, sen skulle jag få tag på en högre än mig uppsatt som kan banna spelaren.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag tycker att det är många nya spelare som kommer in på servern men inte läst reglerna och bryter mot Unives regler. jag vill fortfarande kunna rp:a men också kunna kicka folk som bryter mot reglerna så att jag kan ta hand om det på plats än att skriva en /report.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer bidra med att kicka eller svbanna de spelare/lallare som kommer in på servern utan att ha läst reglerna. Jag stöter på mycket lallare varje dag som förstör spelarupplevelsen och drar ner på rp nivån på servern, detta gör att de nya spelare som faktiskt kan rp:a och som vill spela på servern inte får en bra första upplevelse på servern, jag vill stoppa detta genom att kicka de som inte hör hemma på servern så att nya seriösa spelare kan få en riktigt bra första upplevelse.

Varför ska just du bli servervakt? Jag tycker att det är ganska få staffs som ska hålla koll på en servern med 400 pers inne hela tiden, jag vill underlätta för staff teamet och supportsen så att de slipper ha lika mycket koll. jag kommer bidra med att höja min men också andras rp nivå. för att servern ska uppnå så hög rp nivå räcker inte 20 stycken staffs. En sak som jag tycker tar på rp nivån på servern är bilar som går sönder och som folk bara lämnar, antingen mitt på vägen eller på trottoaren, jag kommer dva de flesta trasiga bilar som jag ser och som folk bara lämnat på vägen, de bilar som fungerar dock, och som står felparkerade på sidan av vägen kommer jag låta qpark eller falck ta hand om.

Varför vill du bli servervakt? Det forsar bokstavligen in nya folk på servern vilket resulterar i att det kommer mycket lallare in på servern, jag vill fortfarande rp:a som vanligt men samtidigt hjälpa till på servern och kicka de spelare som inte hör hemma på servern. som sagt är det mycket trasiga bilar som folk bara lämnar som jag vill dva för att hålla en så bra rp nivå på servern som möjligt.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /dv betyder att du tar bort bilen närmast dig. /kick (ID) (Anledning). /svban (ID) (anledning). /revive (ID). /noclip gör så att du kan speca och flyga runt. /bring gör så att du kan teleportera nån till dig, t.ex ifall någon har moncler kläder kan du bringa spelaren till en klädaffär. /freeze (ID) gör så att spelaren blir fryst och kan inte röra sig. /setjob Du ger (ID) ett jobb. /tpm du teleporterar till en markör på mappen. /sqlunban du unbannar en spelare. /spec (ID) du specar en spelare. /goto (id) du teleporterar till en spelare. /giveweapon du ger angivet ID ett vapen. /announce du skickar ett meddelande som alla på servern kan se. /sqlbanoffline du bannar en spelare som inte är online på servern. /setperm du bestämmer hur mycket "makt" spelaren ska ha. /sqlbanhistory du ser historiken för de som blivit bannade. /unfreeze du gör så att en fryst spelare kan röra på sig igen. /setgroup Sätter valt ID till en speciell grupp, till exempel servervakt, support, mod mm. /givemoney du ger utvalt id en summa pengar.

Är du whitelistad på serven? Ja, har varit det länge.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ja, Jag har blivit bannad 2 gånger, min första bann var när jag precis kommit in i Unive och frågade folk om knappar och sådant, efter den bannen tog jag åt mig och gjorde aldrig om det. Min andra bann var bara i 60 minuter när jag inte svarade på när någon kollade min puls, alltså failerp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, endast Unive.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka