Nekad Allan00 | Medlem ansökning (VIKTOR.NI)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allan00

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199036523788/

Vad är ditt namn i verkligheten? Allan

Vad är ditt discord namn? Ballan#2271

Vad är ditt födelsedatum? 20 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jörgen Olsson han är 30 år gammal. Han han hatar att äta piklad rödlök men han älskar att äta tacos med banan på. Min karaktär gillar att mekka med bilar och laga bilar han har trimmat många bilar i sitt liv. Just nu så jobbar min karaktär på postnord han är inte så jätte förälskad i jobbet. Han har drömt att jobba på auto eller på mekko han vet inte riktigt vad han vill i livet men han ska försöka ta tag i livet med ett riktigt jobb man får fats lön på.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag var medlem innan men jag råka göra bort mig för att jaq combat loggade men jag har lärt mig efter min ban som jag fick att man inte ska göra om det men jag läste även igenom reglerna 10 gånger extra. Många av mina vänner har tipsat om den och han har sagt att det är en rolig server att spela på. Det är en sån känd server som dagligen har 400 spelare inne så man kan rpa riktigt rejält och få till många bra scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många av mina vänner har tipsat om denna servern och det är många bra streamers som jag kollar på som får till många roliga scenarion. När man går in på fiveM så ser man alltid Unive längst upp det får än att börja tänka på servern.

Hur hittade du Unive? Somsagt många bra streamers streamer servern dagligen så man blir inspirerad. Och många av mina vänner har tipsat mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna bidra till en massa community. och utveckla mitt roleplay till en så pass hög nivå att jag nästan kan göra vad jag vill. men även känna många fler människor för alla har varit nybörjare någon gång.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Många fina bilar man kan glida runt i. Många kontakter, Nya vänner som man kan hitta på servern. Och att få till många bra scenarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag var det på en server men jag ville gå över till unive igen. Så jag kommer vara så aktiv jag kan men ifall det kommer nått ivägen så kommer det nått ivägen jag kan inte hjälpa det liksom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka