Accepterad allan hallan | Medlem ansökning [Olizz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

allan hallan

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199095736480/

Vad är ditt namn i verkligheten? simon

Vad är ditt discord namn? zimon#7739

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2000

Berätta om din karaktär. han heter Abdullah Muhammed han är från Somalia men har bort i Sverige 3 år så han kan inte jätte bra svenska. han har Supreme mössa för att täcka hans stora panna som han blir mobbad för. han är fattig så han har fejk Adidas och Supreme. han har också en fejk silver kedja. han är lite aggressive och han vill lära sig att köra bil för just nu kör han bil dåligt. abdullah har en brorsa som heter Abdi Muhammed dom är båda väldight lika men Abdi kan bättre svenska. Abdullah Muhammed har haft en tuff uppväxt med alkoholproblem och pappa problem.
en dag när jag skulle köpa cola så blev jag på hopad av ett annat gäng och blev knivhuggen i magen, när jag vaknade var det sjuksköterskor överallt och han hade ont. dom operera på min mage efter sa dom att jag hade tur att leva och ddet var bara tur att dom fick mej att leva.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara medlem på unive för att servern har bra Roleplay vilket gör att det är roligare att jobba och jag vill jobba på mekonom för att jag gillar att hjälpa andra och det blir roligare att hjälpa när det är bra Roleplay server.
Sen så själva huvudsaken är för att jag vill ha mer tillgänglighet till att kunna roleplaya på så bra och smidigt sätt. Alltså allt kort fattat

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? alla mina kompisar spelar det och det är kull när man har börjat spelat lite

Hur hittade du Unive? mina kompisar vissa det till mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? med mitt rp villa jag skaffa vänner på unive köra runt kompisar och främlingar när dom behöver och hjälpa folk med saker som att fixa deras bilar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill få mycket pengar vilket man kan få om man meckar med dom pengarna vill jag köpa många bilar och köra mina kompisar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok jag förstår

Tillbaka