Nekad Allan gustafsson | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allan gustafsson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Holmström

Vad är ditt discord namn? Alvin#9358

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man i senare 40 års ålder som har bott i Sverige hela sitt liv och heter Allan. För att kunna passa in bland de mer nyanlända personerna i sin omgivning ljuger han dock om att han är nyinflyttad han med. Innerst inne gillar han inte att bryta mot lagar och regler men eftersom att han har hamnat i dåliga kretsar med dåliga influenser så bryter han endå mot lagar och regler om det behövs eller om situationen kallar för det. Han spelar gärna över om det behövs och det är inte ovanligt att han är grovt berusad. När han väl är det så får han ett bra självförtroende och gillar att stöta på tjejer, skaffa nya vänner och bråka med fiender. (blir också ibland en mytoman i onyktra sammanhang).

Min karaktär har några intressen men det är främst snygga tjejer och att röka gräs som får honom att bli glad. Snabba bilar och att dra skämt är effekten av hans omgivning. Allan är också en väldigt sliskig affärsman som gör det mesta för att tjäna några snabba riksdaler som han sedan kan spendera på diverse prylar och eller droger.

Klär sig oftast i varselväst och snabba Speedys eller andra designerkläder även om han inte har råd, detta för att se fin ut för sina vänner och för kvinnorna han raggar på. Detta eftersom att hans äldre ofta sa till honom att det är viktigt att se proper ut i alla sammanhang även om det är något sliskigt man ska göra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös välutvecklad form av RP och att jag bidrar till alla möjliga olika delar av communityn bland annat skjutsar runt på folk och drar in oanande karaktärer i konstiga ibland stressfyllda äventyr som kan sluta lite hursom. Har också en plan att gå med i något sorts gäng eller kanske bara röra runt lite i den redan existerande undervärlden.

vill även nänmna att jag var medlem i Unive 2021 men blev bannad från DC så har lirat runt på andra servrar så som altrive ett tag men känner nu att jag vill tillbaka till denna sköna server. behöver dock skaffa tillbaka min WL samt bli avbannad då på DC
DC namn: Alvin#9358

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om du exempelvis blir en gissland i ett rån eller liknande så lär du spela med rånarna så som att göra som det säger och inte försöka dig på att exempelvis slå ner de utan då om du är under exempelvis ett vapenhot så lär du spela rädd typ och göra som det säger och inte börja göra så du på vinst med det.

Hur hittade du Unive? oj, började ju spela här för kanske 3 år sedan men om jag minns rätt så var det så att mina polare tipsade mig om servern.

Nekad, inte med i discorden. Ansök igen om 24h.
Samt gör en banöverklagan för att bli unbannad på discord.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka