Accepterad Allan gustafsson | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Allan gustafsson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199128264659

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Ekdahl Holmström

Vad är ditt discord namn? Alvin#9358

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Allan Gustafsson. Allan är nu 41 år och väldigt trött på att arbeta. Redan som 14 åring blev Allan tagen till LVU hem vilket även ledde han in till det kriminella spåret. Allan blev tagen till LVU hem för att när hans mamma dog ledde det till att hans pappa blev alkoholist. Att hans pappa var en alkolist var en grej som Allan blev väldigt mobbad för. Det gjrode så Allan började ta till åtgärder och flertal gånger slog han till mobbarna och åkte därefter in på LVU. På LVU:et var det många andra "busiga" ungar. Dessa ungar blev ett litet gäng och det började därav med mindre kriminella grejer som att snatta och slåss. Men detta gick snabbt över till att sälja knark och råna kiosker. Allan har alltid älskat spänningen och bangar aldrig när hans kompisar behöver han. Allans intressen är fordon samt att umgås med sina vänner men även söker Allan kicken av spänningen hela tiden. Därav så funderar Allan mycket på att gå med i ett MC gäng då han både kan mecka med mc och bilar samt att han kommer ha stor kärlek och brödraskap med de andra i gänget och skydda de till 100 %. Allan skyddar sina nära och kära före han själv. Allan är väldigt snäll mot de som är snälla mot han. men om någon skulle gå emot Allan så tvekar inte han på att ta till åtgärder. Allan idag vill söka antingen ett väldigt intressant jobb och då inom mekaniker eller så vill Allan bli kriminell.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem igen då jag fick en permabann som var felaktig och då blev jag av med whitelist, så då söker jag tillbaka den nu igen och jag jobbar på qpark. så jag vill bli medlem igen då jag tycker unive är en fantastisk server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Denna server är helt klart den bästa i sverige med bra personer och ett bra nerlagt jobb för att servern ska bli så bra som möjligt. så tycker att Unive har verkligen lyckats med att fixa det som en vanligt liv.

Hur hittade du Unive? mina kompisar som spelar mycket spelade på denna server så dem sa att jag skulle testa så då lyssnade jag på dem och jag älskar Unive så nu söker jag detta.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att bil den största drogsäljaren med den största maffian samt att få kunna rp:a så mkt som möjligt. Att få så mkt cash att jag kan försörja mig och mina vänner hela livet ut. jag vill även få se den mörkaste sidan av servern, de vill säga att i början av spelandet få vara med när folk säljer och köper kriminella saker som jag kan ta erfarenhet och göra själv senare. men sedan också kunna se ut som en vanlig person. jag har då en krimroll på unive så jag är en erfaren person i området men såklart lär jag rp då det är en ny karaktär att jag inte gjort sakerna förr. så om jag inte kommer bli kriminell så kommer jag skaffa ett företag kanske så jag kan försörja mig och mina bröder.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? kunna skapa riktigt feta ocgh roliga SCENARION SOM MAN BÅDE KAN FÖRLORA SAMT VINNA PÅ MED ETT PAR SKÖNA GRABBAR.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? jag har sökt wl på eran nya altrive då det känns sxom en ny bra server och jag vill även kunna spela på den med men denna server som första hand.

Tillbaka