Accepterad Allan gustafsson | Ban överklagan [Wolfz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allan gustafsson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128264659/

Ditt Hex-ID: 1100001459e3fd3

Vad är din discord tagg? Akvin#9358

Vem var det som bannade dig? POLARBEAR

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming/failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Faktiskt inte en blekaste då jag bara hade varit i en bråk scenario men hade åk där ifrån och var typ 20 min efter det som jag blev bannad. och dem 20 minuterna åkte jag bara bil och träffade ingen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag jobbar som qpark och hade lappat en bil på marjalisas. sen kom en bil fram till mig och var as sur för jag lappat han tidigare. han var aggresiv och jag satt mig i bilen. jag började åka där ifrån och på vägen därifrån följde han efter mig. han åkte och tuta på mig och körde hejvilt. jag såg securitas och åkte till dem. jag pratade med dem och han hållde på och var agggresiv. då han hade parkerat fel började jag lappa han. när jag gjort det började han slå mig. jag gjorde inge som helst motstånd. securitas såg det och sköt han med elpistol. medans han fick el i sig så pratade han vanligt och skrek på mig. istället för att låta som han får ont osv av elen. securitas tog in han och jag åkte där ifrån. när jag åkt i min arbetsbil i kanske 10 minuter utan att träffa någon så blev jag från ingenstans bannad för powergaming/failrp i 5 dagar. ocj jag gick in i support och pratade med svampbob. han sa att jag skulle skriva detta som hänt osv. men jag tog detta scenario om den killen bara för att det var han jag hade träffat som snast. annars åkte jag bara runt i min bil h