Accepterad Allan gustafsson | Ban överklagan [Wolfz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allan gustafsson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199128264659/

Ditt Hex-ID: 1100001459e3fd3

Vad är din discord tagg? Akvin#9358

Vem var det som bannade dig? POLARBEAR

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming/failrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Faktiskt inte en blekaste då jag bara hade varit i en bråk scenario men hade åk där ifrån och var typ 20 min efter det som jag blev bannad. och dem 20 minuterna åkte jag bara bil och träffade ingen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag jobbar som qpark och hade lappat en bil på marjalisas. sen kom en bil fram till mig och var as sur för jag lappat han tidigare. han var aggresiv och jag satt mig i bilen. jag började åka där ifrån och på vägen därifrån följde han efter mig. han åkte och tuta på mig och körde hejvilt. jag såg securitas och åkte till dem. jag pratade med dem och han hållde på och var agggresiv. då han hade parkerat fel började jag lappa han. när jag gjort det började han slå mig. jag gjorde inge som helst motstånd. securitas såg det och sköt han med elpistol. medans han fick el i sig så pratade han vanligt och skrek på mig. istället för att låta som han får ont osv av elen. securitas tog in han och jag åkte där ifrån. när jag åkt i min arbetsbil i kanske 10 minuter utan att träffa någon så blev jag från ingenstans bannad för powergaming/failrp i 5 dagar. ocj jag gick in i support och pratade med svampbob. han sa att jag skulle skriva detta som hänt osv. men jag tog detta scenario om den killen bara för att det var han jag hade träffat som snast. annars åkte jag bara runt i min bil helt laglit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag antar att det var felaktig ban då jag blev bannad när jag köre bil och inte hade gjort något på kanske 10 minuter lite mer. men om jag har gjort fel vill jag såklart veta det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min första var när jag slogs mot en person. och efter den har jag lärt mig att inte slåss alls. och där var en av anledningarna till varför jag inte slogs mot personen som vart tagen av securitas. utan jag hållde mig lugn. sen fick jag en igår på 1 timme då jag körde min motorcykel som var väldigt svårkörd och jag kom för snabbt in i en kurva och körde mellan en polisbil och en annan motorcykel. och efter det så kör jag hela tiden efter lagen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? då jag inte vet varflr jag blev bannad så vet jag inte vad jag annars hade kunnat göra. men jag hoppas att jag får veta snarast.

Har du lärt dig någonting efter din ban? efter mina tidgare har jag lärt mig mycket men inte efter denna då jag återigen förklarar att jag inte fattar varför.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka