Nekad Allan den store | Medlem ansökning [Shobree]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheeseyrock

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
268
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? axel

Vad är ditt discord namn? Allan den store#3465

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2023

Berätta om din karaktär. min karaktär heter per olsson. per har haft en bra uppväxt med en pappa som alltid varit närvarande men inte han mamma då hon har supit varje dag och nu ligger inne på rehab. han har alltid drömt om att jobba som polis och ska börja utbilda sig till polis om han blir medborgare. per har många vänner i staden och gillar att hänga med dom på fritiden och käka något gott. hans pappa har alltid fösöka hjälpa han så gott i vått och torrt. nu längtar per tills han är medborgare och kan börja utbilda sig och förhoppningsvis börja jobba hos polisen. Han gillar att vara ute och köra bil på kvällen och bara ströga han är en liten raggare som gillar sprit och strög på kvällen och Bullens körv. KAN FÖRKLARA MER I INTERVJUN

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan göra roliga scenarion som i slutändan blir roliga för båda parter och jag kan bli bättre på rp och kunna hjälpa staden som polis. jag kan grundreglerna så jag vet hur man rpar. Jag kan visa att jag är en seriös rpare swom vill hjälpa staden och göra den trygg och att alla ska må bra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska både kunna förlora och vinna ett scenario. man ska alltid göra scenariot roligare för båda parterna. man ska inte tänka på sitt bästa bara, blir mycket roligare om det är roligt för båda inte bara för sig själv

Hur hittade du Unive? youtube, en vän tipsade

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka