Nekad Allan den store | Medlem ansökning [coca cola]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cheeseyrock

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
268
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Allan

Vad är ditt discord namn? Allan den store#3465

Vad är ditt födelsedatum? 14 April 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Holt, han är född 1999-12-30, han är 23 år gammal. Holt har en bra bakgrund, han är uppvuxen i Haning. Holts pappa Hank äger storföretaget Mekonomen som är en av Sveriges största bilverkstäder. När Holt fyllde 15 år började han jobba med sin pappa lite före pausen, när Holt jobbade lärde han sig att reparera och trimma fordon och hur man sätter en turbo så att Holt kunde ha en dröm att jobba på verkstad för att han gillar att fixa och trimma många fordon. Med denna erfarenhet vill Holt bli medborgare i denna stad för att uppfylla denna dröm.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål är att umgås och få nya vänner på universitetet och bli chef för en bilfirma. Med detta vill jag se till att alla här på unive har ett trevligt spel att trimma/reparera/fixa och även sälja/köpa bilar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska både kunna förlora och vinna ett scenario. man ska alltid göra scenariot roligare för båda parterna.

Hur hittade du Unive? En vän tipsade mig om servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka