- Meddelanden
- 268
- Reaction score
- 12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? grove pizza
Vad heter du IRL? axel
Vad heter du på discord? Allan den store#3465
Hur gammal är du? 14år
Hur länge har du spelat på Unive? ca 1,5 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer anställa fler personer som kan vara aktiv och kunna ha öppet ofta då det varit stängt i ca 1,5 månad och jag kommer göra så personalen gör det dom ska och inte går runt och slåss som jag vet att en som jobbade där för 2 månader sen gjorde och så att personalen har ett trevligt bemötande mot kunderna.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jobbat där två gånger (p-a) samt (anställd)
Hur ofta kommer du vara inne? 4-5 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? japp för jag gillar unive mycket och det är en bra server
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? yes
Vad heter du IRL? axel
Vad heter du på discord? Allan den store#3465
Hur gammal är du? 14år
Hur länge har du spelat på Unive? ca 1,5 år
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer anställa fler personer som kan vara aktiv och kunna ha öppet ofta då det varit stängt i ca 1,5 månad och jag kommer göra så personalen gör det dom ska och inte går runt och slåss som jag vet att en som jobbade där för 2 månader sen gjorde och så att personalen har ett trevligt bemötande mot kunderna.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jobbat där två gånger (p-a) samt (anställd)
Hur ofta kommer du vara inne? 4-5 timmar per dag
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? japp för jag gillar unive mycket och det är en bra server
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte
Har du läst våra Regler? yes