Accepterad Allan Bözgur | Ban överklagan [vedo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Allan Bözgur

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Allan Bözgur

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198803661051/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Örsk #schk

Vad är din discord tagg? Christiann#2639

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Asså förmodligen så var det väl för vi körde en mekonomen bil, men jag förstår inte varför det anses som lall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det enda jag gjorde precis innan bann var att gå fram till några vid strippklubben o hlsa och säga att jag heter "Allan" (ic). Medans min polare chillade i en mek. bil. sen blev jag mordhotad och tillsagd att springa därifrån så jag o min polare skulle dra i bilen. Men senast jag kollade i reglerna stog det inte att man inte får säga sitt namn, hälsa, eller åka mekonomen bil från gatan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att varken jag eller min polare var "lalliga" vi gjorde som de sa när de sa åt oss att springa iväg så gjorde jag det, man är väl inte lallare om man rpar? vi var inte direkt lagliga heller. Vi var båda arbetslösa och hade dålig uppväxt. Hade vi varit lalliga och inte brytt oss hade jag heller inte gjort denna överklagelse. men visst gör jag det för jag vill spela på en najs server som denna. finns inte många bättre svenska. Mekonomen bilar är väl inte tjänstefordon tänker jag. Fast jag kanske har helt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare bans, så vet inte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Åkt till ett annat ställe eller sprungit till fots. Möjligtvis försökt bli lagliga också.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte sno bilar som är märkta med ett yrke antar jag. eller inte snacka med gangsters vid en strippklubb. Jag kommer köpa en egen bil från marjas om jag blir unbannad och jag kommer inte att snacka med fel personer.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka