Nekad Allan 7788 | Medlem ansökning [Falleee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kattmat :)

Medlem
Meddelanden
381
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199391259288/

Vad är ditt namn i verkligheten? Allan

Vad är ditt discord namn? Allan12

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2010

Berätta om din karaktär. . Min karaktär är Biggie Svensson, en stilig och stilig pojke från England, född 1993. Under uppväxten kämpade Biggie alltid i skolan och hemma. Men han jobbar fortfarande hårt för att få som han vill. När Biggie var 15 år gammal hände en tragisk händelse i hans liv, hans pappa dog. Hans pappa var på Mc Club, där han också avrättades brutalt, men Biggies liv tog en vändning. Efter händelsen mådde Biggie väldigt dåligt och hade väldigt svårt att stanna hemma. Han vill bara hämnas på den som gjorde det. Han var inte sig lik som tidigare, men hans ilska över faderns mord var obeskrivlig. Biggie ville gå i sin pappas fotspår, fast hans mamma inte tillät det, han gick med i Hasse motorcykelklubb och flyttade upp. Biggie blev Hellslaws MC och hängde ofta med resten av bandet och gjorde roliga saker som att cykla, dricka whisky och röka cigarrer. Den andra klubben höll sedan ett möte som infiltrerades av motståndarklubben och läckte till Hellslaws MC. Så de attackerade klubben med
Mercedes-sprintrar, de fick allt från hela klubben. De tog hela klubben till en bunker där de avrättade alla.
år efter händelsen fick polisen reda på bunkern och började leta efter fotspår, kamerainspelningar, fysiska bevis m.m. Och när Hellslaws MC-klubben fick reda på det fick alla gå skilda vägar, vilket Hasse gjorde. och det var så Biggie kom till Unive.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag går med i Unive för att jag är en seriös RPer och även en mogen kille som har tillräckligt med färdigheter för att spela på denna server utan större problem som att bryta mot många regler. Sedan är jag också en aktiv spelare, så jag spenderar nog all min speltid här på unive. Jag är väldigt social så jag har inga problem med att prata med folk. För efter erfarenheten av servern skulle jag vilja bli kriminell senare, jag vet att allt måste lösas av social rp, inte skjuta 2
/7. Jag gillar att skapa kreativa och roliga scenarier som är roliga för båda parter eftersom jag inte spelar ett maktspel så jag klagar inte om jag förlorar ett scenario. Jag kan också göra roliga och kreativa karaktärer som får folk att skratta. Mitt mål egentligen i rp är att skapa den roligaste karaktären som möjligt och få folk att skratta när de träffar mig, inte som alla tråkiga människor som pratar "normalt" och beskriver sig själva som precis som de är.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Nu spelade jag lite på den här servern som icke-medlem och tyckte att den var välbyggd med många människor. Jag kände att nästa steg skulle vara att ansöka om medlemskap så jag har flera alternativ i rpn som polis eller brott. Självklart rekommenderar jag en seriös och progressiv rp, men också en rolig rp. Jag är säker på att även många icke-medlemmar kommer att söka hit på uni när de ser hur roliga och kreativa vissa människor är. Jag skriker inte på folk när jag förlorar scenarier, och jag borde absolut inte spela för att vinna varje scenario eftersom de borde förvänta sig att båda parter har roligt, det är inte bara jag som har roligt och alla andra bara lider. Jag kan också alla regler så jag blir inte bannad.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Nu har jag spelat lite på den här servern som icke-medlem och tyckt att den är välbyggd med många människor. Jag kände att nästa steg skulle vara att ansöka om medlemskap så jag har flera alternativ i rpn som polis eller brott. Självklart rekommenderar jag en seriös och progressiv rp, men också en rolig rp. Jag är säker på att många icke-medlemmar kommer att söka till universitetet här när de ser hur roliga och kreativa vissa människor är. Jag skriker inte på folk när jag förlorar scenarier, och jag borde absolut inte spela för att vinna varje scenario eftersom de borde förvänta sig att båda parter har roligt, det är inte bara jag som har roligt och alla andra bara lider. Jag kan också alla regler så jag blir inte bannad.

Hur hittade du Unive? Alla mina vänner spelar här för att de tycker att det är en bra och rolig rp-server och det gjorde mig intresserad. Jag skulle säga att alla twitch-streamers som spelar på unive presenterar servern på ett bra sätt för att göra det spännande att spela. på denna roliga server

Tillbaka