Nekad Allan 7788 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kattmat :)

Medlem
Meddelanden
381
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Allan

Ditt discordnamn: polishlurwa

Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli ¨medlem¨ i Staff teamet eftersom jag verkligen vill ge allt för att få denna servern så bra som möjligt men även höja hela serverns rp nivå till så hög rp nivå som möjligt. Jag vill vara en Staff som bidrar till att verkligen underhålla det för Philip och verkligen hjälper till med att hålla uppe servern med bästa prestanda. Jag är väldigt allvarlig med det jag gör och absolut inte lallar runt, utan jag är verkligen här för att hjälpa till. Jag tycker även att det är jätteroligt att hjälpa till med olika saker som t.ex förbättringar av saker det vill säga förbättring av servern. Jag har tyvärr inte fått den möjligheten att få vara Staff här innan men
jag har bidragit med att vara MA och hjälpt till med det, skulle vara roligt att få testa på något som är ett steg högre men även man älskar och brinner för att att få vara. När jag hjälpte till som MA förut så var det bland det bästa samt roligaste jag varit med om. Att få arbeta i en sådan miljö som Unive tillsammans skapat. Jag vill då finnas tillgänglig i sådana miljöer och skapa dem ännu bättre och trevligare.
Det jag vill få stopp på här inom Unive Community är sånt här små lall som jag är jätte utmattad på. Jag har även upptäckt problem inom det här med att förnedra kvinnor på olika slags vis vilket jag tycker är otroligt tramsigt och onödvändigt. Detta ser jag förekomma på många olika platser mer än bara inne på själva servern och detta ska jag till sammans med staff teamet få omedelbar stopp på. Det förekommer såklart även mycket regelbrott inom allt men det vill jag främst fokusera på då detta är för allvaret. Jag kommer såklart lägga stort fokus på problemspelare då detta också förekommer i stora mängder. Jag kommer kämpa så hårt för detta yrket då jag fått möjligheten att testa på som MA där man får lite kunskaper inom detta som då kan hjälpa mig och även alla andra resterande till att skapa så bra Community som möjligt. När jag testade på som MA så fick jag en känsla om att detta är någonting jag brinner för.
Jag som person så ser jag mig som en väldigt driven och kompetent person vilket underlättar väldigt mycket i sådana arbeten som då Staff. Jag älskar att arbeta med saker som har med regler och stämning och göra vilket då detta arbetet hänger samman med. Som personer är jag även väldig lugn och kan hantera stress situationer banalt samt okomplicerat enkelt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag som har Krim på servern märker ju att det förekommer väldigt mycket lall samt grind imon de kriminella. Oftast så spelar även inte folk så att den andra partern i scenariot kan vinna. Detta gör rp:n tråkig och lallig, just detta vill jag då ändra på

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag och de övriga i Staff teamet kan först och främst prata ihop oss för att planera på hur alla de här regelbrotten inte ska förekomma mer. När vi kommit fram till en plan så tar alla ansvar om sina "roller" och sätter igång för att arbeta. Det kan t.ex vara att det måste förekomma mer spec i ett visst område som t.ex SjukhuseT. Det är viktigt att man lyssnar och respekterar varandra i staff teamet så att man kan arbeta tillsammans mycket lättare.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Enligt mig så agerar man professionellt i alla lägen samt ärenden tack vare att föregå med gått exempel via sin trevliga röst samt ton. Enligt mig så ska man även agera rättvist mot alla och inte beroende på om man känner personen eller ej. Man ska agera seriöst i alla ärenden och ta allting på största allvar. Jag tycker det är viktigt att visa att man i själva verket vill serverns bästa. Vill även förekomma med ett så pass bra arbete så att alla verkligen vågar hoppa support och frågeställa saker och ting som behöver återgärdas.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer lägga ifrån mig jätte mycket av min rp tid till att göra staff arbeten. Jag har just nu jätte lite för mig i mitt privata liv och just därför passar de perfekt för mig.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jajamän, jag har mycket erfarenhet så jag varit MA innan så jag har lärt mig många commandos samt hur man ska arbeta samt bete sig mot alla olika slags människor

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka