Inaktuell Allan 7788 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kattmat :)

Medlem
Meddelanden
381
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Allan

Ditt discordnamn: polishkurwa

Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli ¨medlem¨ i Staff teamet eftersom jag verkligen vill ge allt för att få denna servern så bra som möjligt men även höja hela serverns rp nivå till så hög rp nivå som möjligt. Jag vill vara en Staff som verkligen underhåller det för Philip och verkligen hjälper till med att hålla uppe servern. Jag är väldigt allvarlig med det jag gör och absolut inte lallar runt, utan jag är verkligen här för att hjälpa till. Jag tycker även att det är jätteroligt att hjälpa till med olika saker som t.ex Staff. Jag har tyvärr inte fått den möjligheten att få vara Staff här innan men skulle vara roligt att få testa på något man älskar och brinner för att att få vara. Jag är även väldigt seriös med det jag gör så kommer även vara det här om jag t.ex ska hjälpa någon i support så kommer jag alltid vara snäll, hjälpsam, rättvis, de vill säga så kommer jag vara rättvis mot att vilket innebär att bara för att det är en kompis så kommer jag vara snällare eller t.ex skippa nån regel eller inte stämma personen bara för det är min kompis utan jag kommer verkligen bara lika mot alla. Jag kommer även vara hjälpsam genom att verkligen försöka hjälpa till med det folk behöver hjälp med och göra allt så att dem verkligen kommer få hjälpen dem behöver. Jag kommer även vara väldigt aktiv i t.ex support om jag nu blir godkänd och får det jobbet inom Staff som jag helst vilja ha eftersom ofta när jag bara går in i dc lite snabbt och bara kollar runt lite men även när jag själv behöver hjälp och ska hoppa support så brukar jag oftast se ganska så många folk som bara sitter där i support och verkligen behöver hjälp men inte får någon hjälp på grund av folk som t.ex är support ansvariga men som väljer att kanske inte dra in dem personerna och hjälpa dem eftersom man kanske inte orkar eller t.ex så kanske finns det inte så många online och just därför vill jag bli Staff och vara support ansvarig och lösa dessa problem som just då supporten där folk sitter och väntar på att bli indragna.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det här med support är lite "långsam" respons då jag alltid ser min 3-4 personer som sitter och väntar väldigt länge för att få hjälp och jag vet själv hur det känns då jags själv råkat ut för detta så det är en sak jag skulle velat ändra på.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? När man får in ett problem så ska man först läsa det och tänka lite om vad det är man behöver ändra på och sedan ska man snacka ihop sig med staff teamet och prata lite om vad man skulle kunna göra tillsammans för att då kunna lösa detta problem och sedan då hitta en lösning på detta och till sist då återgärda det problem som inträffat

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? För mig är det jätte viktigt att agera professionellt eftersom när man är staff så har man ju ända ganska så stort ansvar inom servern och då måste man kunna ta saker seriöst genom att då agera professionellt genom att då ta ansvar osv. Enligt mig så tar man detta ansvar genom att vara trevlig och snäll mot alla, visa intresse och allmänt kunna "sin grej". med det menar jag att man ska vara förberedd och bestämt i vissa ärenden. Jag tycker även att det är jätte viktigt att man agerar på ett sätt så att det är "lika" för alla. ( Att vara rättvis).

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 6-7 h ungefär

Hur länge har du spelat på Unive? Började rpa som icke medlem på Unive i sep, sedan blev jag medlem ungefär nån vecka efter, jag rp:ade då fram till dec och då gick min dator sönder och sedan från jan så har jag rp:at fram tills nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit MA innan men även SV så jag kan lite commandos som t.ex:
/skin (id) för att ge en specifik person klädmeny.

/Who (id) för att se om personen är t.ex medlem

/m (id) för att skriva med en specifik person

/bring (id) för att tp:a en person till dig

/goto (id) för att tp:a dig till en person

/sv för att skriva i Sv chatten

/sc för att skriva i Staff chatten

/togglename för att se Steam namnet på den personen

/toggleid för att se personens id

/v (namnet på bilen) spawnar in en bil

/pm (id) för att skriva till en specifik person

/dv tar bort ett fordon

/svban (id-anledning) för att bana en person i 1h

/kick (id) för att sparka ut en person från servern

/ban (id-anledning-antal dgr)

/noclip för att flyga runt som osynlig för att då t.ex specca en person

/revive (id) för att göra så att en död person börjar leva igen

/freeze (id) för att frysa en spelare för att t.ex se honoms id

Unfreeze (id) för att stänga av frysningen

/clearinventory (id) för att ta bort alla saker i någons inventory

/setjob (id-namn-rang) för att ge en specifik person ett slags jobb

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Sätter denna på ”inaktuell” då en rensning sker. Var vänlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka