Dubbelpost Allan 7788 | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kattmat :)

Medlem
Meddelanden
381
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Allan

Ditt discordnamn: Kattmat#8489

Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jag är en väldigt trevlig person bemöter alla på rätt sätt och är alltid den som är aktiv, jag är också väldigt opartiskt så det spelar ingen roll ifall det är min kompis som jag bannar eller inte, jag är också en person som är mycket ig och i dc är redo på att vara aktiv inom staff teamet plus att vara trevlig mot alla, Jag kan också väldigt mycket inom regler plus att jag är lugn i support, jag ska avar ärlig och säga att jag har gjort fåtals regel brott men det var i början när jag lärde mig rp, men man måste göra fel för att lära sig, och nu kan jag lova att jag aldrig kommer bli bannad igen, men det är inte detta det går ut på att vara staff det handlar om att vara en bra person med mycket stake och tål mycket kritik som t.ex ifall man bannar någon som tycker att det var fel att man banna hen, så måste man va redo på att ta kritik, men det är det staff arbete går ut på, Jag kan säga några positiva saker med mig, och just varför ni ska välja mig, när jag går in för något så gör det de bästa jag kan men även går jag in i det med allt och alla mina krafter. Jag kan många commandos och vet hur jag ska bete mig i vissa lägen. Jag vill också hjälpa och göra så att servern får bättre rp nivå genom att kicka elr banna dem som inte kan bete sig på servern. Jag kommer göra allt i min makt för att höja hela rp nivån till så hög som möjligt, och jag tror även alla vill detta så jag är en perfekt person till det. Jag vet också hur man ska ta jobbiga situationer och jag kan hantera min stress så pass bra så att man kan säga att jag inte ens har någon stress. Jag tycker även det är jätte viktigt att vara aktiv i t.ex sup och det kommer jag att vara. Jag kommer även självklart vara inne jätte ofta eftersom jag ofta brukar se staffs som bara sitter online men aldrig drar in dig och hjälper dig utan dem bara sitter där, ibland är det 7-10 st som sitter i sup i evigheter och aldrig blir indragna och det vill jag verkligen ändra på.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Vardagar:

Måndag: 15:00-23:00 (med en paus från 18:30-20:00)

Tisdag: 15:00-23:00

Onsdag: 14:10-23:00 (med en paus från 18:30-20:00)

Torsdag: 14:15-23:00 (med en paus från 18:30-20:00)

Fredag: 13:10-03:30

Helg:

Lördag: 08:00-03:30 (med nån paus i Mellander beror på om jag har fotbollsmatch)

Söndag: 08:00-23:00 (ksk paus beror på om jag har fotbollsträning elr fotbollsmatch)

Lov:
Så länge jag orkar

Hur länge har du spelat på Unive? Började i september och sen i dec gick min dator sönder och sen i januari började jag spela igen änna fram tills nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har lite kompisar som har varit Staffs och har många erfarenheter så dem har berättat litegrann om t.ex olika commandos osv. Men det hade varit roligt och få testat på lite. Jag har även varit mod på en annan server. Jag kan även lite commandos som:

/skin (id) för att ge en specifik person klädmeny.

/Who (id) för att se om personen är t.ex medlem

/m (id) för att skriva med en specifik person

/bring (id) för att tp:a en person till dig

/goto (id) för att tp:a dig till en person

/sv för att skriva i Sv chatten

/sc för att skriva i Staff chatten

/togglename för att se Steam namnet på den personen

/toggleid för att se personens id

/v (namnet på bilen) spawnar in en bil

/pm (id) för att skriva till en specifik person

/dv tar bort ett fordon

/svban (id-anledning) för att bana en person i 1h

/kick (id) för att sparka ut en person från servern

/ban (id-anledning-antal dgr)

/noclip för att flyga runt som osynlig för att då t.ex specca en person

/revive (id) för att göra så att en död person börjar leva igen

/freeze (id) för att frysa en spelare för att t.ex se honoms id

Unfreeze (id) för att stänga av frysningen

/clearinventory (id) för att ta bort alla saker i någons inventory

/setjob (id-namn-rang) för att ge en specifik person ett slags jobb

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Mest så är de jobb sen don sen Krim,men jag tar ju såklart något av de om jag måste

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka