Nekad Allan 7788 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kattmat :)

Medlem
Meddelanden
381
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Allan

Vad heter du på discord? polishkurwa

Vad är ditt Hex:ID steam:1100001554b3a98

Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndagar: 15:00- 23:00 (paus mellan 18:30-20:00)

Tisdagar: 15:00-23:00

Onsdagar: 14:20-23:00 (paus mellan 18:30-20:00)

Torsdagar: 14:20-23:00 (paus mellan 18:30-20:00)

Fredagar: 13:10- 03:00 ungefär ksk längre

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelat sedan sep men jag var inte medlem då så jag tog en liten paus och kom tillbaka ungefär i jan och då blev jag medlem och sedan dess har jag spelat fram tills nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1104451321110736936/1112125055569252453/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att bara rpa som en vanlig människa och om den stöter på något problem/rp fel/regelbrott ska den ingripa. Alltså om en servervakt upptäcker att en person gör ett regelbrott så ska servervakten kolla upp personens id men även så är det viktigt att spela klart scenariot, och sen kan servervakten ta åter gärder.
(Rpa som en vanlig person, stöter på ett regelbrott= spela klart scenariot sedan ta åter gärder.
En servervakt kan kicka, sv bana, dv:a bilar och toggleid En kick innebär att personen som gjort fel får en varning och blir kickad.
sv ban innebär att personen som gjort fel så ban i 1h men den kan förlängas.
dv:a en bil innebär att jag tar bort en bil som t.ex står och blockar en väg.
Toggleid innebär att jag kommer få upp allas id som är i närheten.
Revive innebär att du ressar dig själv eller någon annan.
Finns säker fler men kan nog inte flera.

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom jag vill säga till så att ordningen på servern är bra men även så att rp nivån hålls. Jag vill även då hjälpa till med att då höja rp:n ännu mer och säga till så att alla sköter sig. Jag kommer även underlätta för staffsen genom att göra det ''lilla jobbet'' som då t.ex dv:a bilar som bara står och blockerar en gata, kicka eller sv bana någon som ej kan bete sig osv

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man t.ex revvar sig själv i ett skootscenario bara för att du vill vinna det osv.
Abuse är när du t.ex kickar någon eller sv bana någon bara för kan var lite kaxig eller att du ej gilla han så mkt, samt att du kanske bara känner för att kicka eller sv bana dem bara för att.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka