Nekad Allan 7788 | Ansökan till Servervakt [lokexzl]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kattmat :)

Medlem
Meddelanden
381
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Allan

Vad heter du på discord? Kattmat#8489

Ange ditt födelsedatum 15 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet kommer att vara ungefär 3-5 timmar och på helgerna kommer de vara lite mer men det beror på träningar och matcher men annars så 5h+ på helgerna

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag var medlem i september i typ 2-3 veckor sedan gick min dator sönder så jag tappade den och nu i januari blev jag medlem igen tills nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) har blivit det 5 gånger varav 3 av dem var för 3 månader sedan kan ej bifoga bild kom pm

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som vaktar servern, han är inte riktigt som en Staff som t.ex flyger runt i no-clip och letar efter fel utan en servervakt ska rpa som en helt vanlig person och bara låta ¨problemen¨ komma av sig själva. En servervakt löser dem lätta problemen som t.ex dva en bil som man stöter på mitt på motorvägen osv. Om en servervakt märker någon ooc kan servervakten svbana den personen och då varar den banen i 1h länge,men även kan en sv bara kicka en spelare. En servervakt kan även revive något som har död på ett felaktigt sätt t.ex av bugg

Varför vill du bli servervakt på servern? Eftersom jag vill bidra till att servern blir till en bättre men även en tryggare plats genom att t.ex svbana folk som inte kan bete sig och bryter mot reglerna för att då servern ska hålla en så hög rp nivå som möjligt. Tänker även att jag kan underlätta för då t.ex staffs som inte kan se allt och alla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när t.ex min kompis gör någonting mot reglerna och jag inte ¨sätter dit¨ honom utan bara skiter i det bara för att det är ens kompis. Abuse ör om jag t.ex revive mig själv i ett jätte viktigt scenario bara för att jag inte vill få ett undantag i de scenariot, eller bara för att man vill vinna ett scenario t.ex om man krockar sin bil ute på motorvägen och dör medans man har någon efter sig som jag dig.
 
Senast ändrad:
Nekad, du måste ha varit medlem i minst 30 dagar sträck för att kunna bli servervakt.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top