Nekad All4n | Medlem ansökning [K10m01]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

All4n

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? systerjacob

Vad är ditt födelsedatum? 20 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter pablo gonzalo och han är 24 år gammal. Pablo hade inte en så bra uppväxt pga ekonomiska problem och gängrelaterade problem. Varje dag så lovade Pablo sina föräldrar att han skulle flytta ifrån mexico och skaffa ett bättre liv i ett annat land. Pablo kunde dock inte flytta ifrån mexico eftersom han var skyldig kartellen lite pengar. Varje dag efter skolan så vill pablos vänner spela fotboll med han men det gick inte eftersom pablo behövde jobba varje dag. efter pablo hade jobbat i 2,5 år så fick han äntligen råd att betala av sina skulder och resa till en annan stad för att plugga. Nu så försöker pablo få ett medlemskap och sedan flytta sina föräldrar till unive också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra till serverns rp är roliga scenarios där båda parterna får en chans att vinna, Jag kan bidra till bra rp och jag hoppas att folk kan se upp till mig och också bidra till bra rp efter de ser mig ha bra rp. Jag tycker att alla personer ska ha en bra och rolig rp. Jag kommer ha så roligt som möjligt och jag kommer ej behöva vinna alla scenarios så att det ska vara roligt, jag tycker att scenarios också kan vara roliga om man förlorar dem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte måste vinna scenario för att det ska vara roligt. t.ex. om jag blir tagen av polisen så kommer jag t.ex. ha ett bra förhör osv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. t.ex. rdm är att man dödar folk utan anledning, vdm att man använder sitt fordon som ett vapen eller powergaming att man använder omänskliga krafter t.ex. som att inte få ont efter man har krockat.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är en erfaren och driven människa

Nekad.
Anledning:
utveckla Berätta om din karaktär.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka