Accepterad All4n | Ansökan till Servervakt [RAKETEN_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

All4n

Icke Medlem
Meddelanden
127
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? All4n#9999

Ange ditt födelsedatum 20 December 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv flera timmar om dagen men såhär kan en vanlig skolvecka se ut.

Måndag: 16:00 - 22:00
Tisdag: 16:00- 22:00
Onsdag: 16:00 - 22:00
Torsdag: 16:00 - 22:00
Fredag: 16:00 - 00:30
Lördag: 12:00/13:00 - 00:45
Söndag: 11:00/12:00 - 22:15

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlem på unive i ca 1,5 år nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/929878706665709631/1067853334427475988/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är t.ex. som en vakt till servern. Som en servervakt så ska man få bort folk som gör regelbrott och inte passar in till rp. T.ex. om jag ser en person som bryter mot reglerna så ska jag banna den personen oavsett om det är min kompis eller ej. Efter jag har bannat personen så ska jag ta ett klipp och sedan skicka in det i kanalen som heter "SV-Bans" och så ska jag tagga en sv ansvarig i meddelandet jag skickar ut. Sedan så är det staffens beslut om personen ska få en förlängd ban eller inte. Så om jag ska sammanfatta detta nu så skulle jag säga att en Servervaks uppgift är att vakta servern, förlätta Staffs arbete och få bort folk som bryter mot serverns regler.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli Servervakt för att jag vill få bort alla som gör regelbrott. Jag vill samt förlätta staffs arbete genom att banna folk som inte kan bete sig och bara bryter mot reglerna. När jag ska banna så ska jag alltid ta klipp och alltid skicka ut det i kanalen som heter "SV-Bans". Men om mitt klipp program från ingenstans bara slutar funka så jag inte kan ta ett klipp så skriver jag ut i "Unbann" chatten för att om man ej har bevis så är bannen ogiltig. Jag vill också bli servervakt för att

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är t.ex. att använda sina perms för att få ex överläge i scenario. Ett exempel är att om jag är i skottscenario så sätter jag på toggleid bara för att kunna se igenom väggarna och kunna se vart alla andra spelare är. Ett annat exempel är att om jag åker runt i min bil med mina vänner och sedan så kommer en bil och börjar skjuta mot oss. Vi dör men istället för att ligga kvar där död så revvar jag mig och mina kompisar och sedan börjar skjuta mot dom så att dom dör istället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka