- Meddelanden
- 127
- Reaction score
- 19
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin
Vad heter du på discord? All4n#9999
Ange ditt födelsedatum 20 December 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kan vara aktiv ganska länge varje dag. Här kommer ni får se ett "schema" på ungefär hur länge jag kommer spela varje dag. Detta kommer ju såklart variera beroende på om jag ska göra någonting speciellt på vissa dagar.
Lov:
Måndag : 12.00 - 01.00 - 02.00
Tisdag : 12.00 - 01.00 - 02.00
Onsdag : 13.00 - 01.00 - 02.30
Torsdag : 12.30 - 01.00 - 03.00
Fredag : 11.00 - 01.00 - 02.45
Lördag : 12.45 - 01.30-02.25
Söndag : 12.00 - 01.00-02.00
Skoldagar
Måndag : 16.00 - 22.30
Tisdag : 16.00 - 22.20
Onsdag : 16.00 - 22.00 - 23.00
Torsdag : 16.00 - 22.30
Fredag : 16.00 - 01.30
Lördag : 11.30 - 01.30
Söndag : 11.30 - 22.30
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlem på unive i ca 1,5 år nu
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har ungefär 6 bans varav 3 riktiga bans 2 sv bans 1 felaktig ban. Jag kan ej skicka bild just nu på mina bans då jag ej är inne i servern.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakts arbete är att vara som en liten vakt för servern. En Servervakt ska för lätta Staffsens arbete genom att banna regel brottare och folk som ej passar in till serverns Rollspel. Ett exempel på detta är om jag åker till Trygg hansa och ska byta bort en import bil. Från ingenstans så kommer det en person som förstör scenariot genom att köra in i allas bilar och dödar alla. Då så måste jag agera snabbt genom att ta personens id och sedan ta ett klipp. Efter allting är klippat och klart så ska jag banna personen och sedan skicka ut det i kanalen "SV-BANS" och sedan tagga en Servervakt ansvarig. Sedan så är det upp till Staffen om bannen ska bli förlängt eller ej. Så om jag ska sammanfatta detta så är en Servervakt en vakt till servern som förlättar staffsens arbete genom att kicka / banna folk som gör ett regelbrott.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt just för att jag vill underlätta för staffsens arbete. Jag vill samt få bort alla greifers, moddare och folk som bryter mot serverns regler. Efter jag har bannat en person som har brutit mot serverns regler så kommer jag skicka till discord kanalen som heter "SV-BANS" eller så kommer jag skicka beviset i en staffs pm. Sedan så är det upp till staffsen om bannen ska bli förlängd eller inte. Råkar jag banna fel id så kommer jag skicka direkt till kanalen "UNBAN" och låta en staff unbanna personen som har blivit felaktigt bannad.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder sina perms till sin egna fördel i scenario. Ett exempel är att om jag kör runt i min bil med mina vänner så ser vi gänget som vi har gängkrig med och vi börjar skjuta mot dem. Efter en liten stund så dödar de oss alla men jag revivear mig själv och mina vänner just så att vi kan förstöra och vinna scenariot. Efter vi har dödat de så bannar jag de för ingen anledning. Det där är ett sammanfattat svar på vad korruption och abuse är.
Vad heter du på discord? All4n#9999
Ange ditt födelsedatum 20 December 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kan vara aktiv ganska länge varje dag. Här kommer ni får se ett "schema" på ungefär hur länge jag kommer spela varje dag. Detta kommer ju såklart variera beroende på om jag ska göra någonting speciellt på vissa dagar.
Lov:
Måndag : 12.00 - 01.00 - 02.00
Tisdag : 12.00 - 01.00 - 02.00
Onsdag : 13.00 - 01.00 - 02.30
Torsdag : 12.30 - 01.00 - 03.00
Fredag : 11.00 - 01.00 - 02.45
Lördag : 12.45 - 01.30-02.25
Söndag : 12.00 - 01.00-02.00
Skoldagar
Måndag : 16.00 - 22.30
Tisdag : 16.00 - 22.20
Onsdag : 16.00 - 22.00 - 23.00
Torsdag : 16.00 - 22.30
Fredag : 16.00 - 01.30
Lördag : 11.30 - 01.30
Söndag : 11.30 - 22.30
Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har vart medlem på unive i ca 1,5 år nu
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har ungefär 6 bans varav 3 riktiga bans 2 sv bans 1 felaktig ban. Jag kan ej skicka bild just nu på mina bans då jag ej är inne i servern.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En Servervakts arbete är att vara som en liten vakt för servern. En Servervakt ska för lätta Staffsens arbete genom att banna regel brottare och folk som ej passar in till serverns Rollspel. Ett exempel på detta är om jag åker till Trygg hansa och ska byta bort en import bil. Från ingenstans så kommer det en person som förstör scenariot genom att köra in i allas bilar och dödar alla. Då så måste jag agera snabbt genom att ta personens id och sedan ta ett klipp. Efter allting är klippat och klart så ska jag banna personen och sedan skicka ut det i kanalen "SV-BANS" och sedan tagga en Servervakt ansvarig. Sedan så är det upp till Staffen om bannen ska bli förlängt eller ej. Så om jag ska sammanfatta detta så är en Servervakt en vakt till servern som förlättar staffsens arbete genom att kicka / banna folk som gör ett regelbrott.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt just för att jag vill underlätta för staffsens arbete. Jag vill samt få bort alla greifers, moddare och folk som bryter mot serverns regler. Efter jag har bannat en person som har brutit mot serverns regler så kommer jag skicka till discord kanalen som heter "SV-BANS" eller så kommer jag skicka beviset i en staffs pm. Sedan så är det upp till staffsen om bannen ska bli förlängd eller inte. Råkar jag banna fel id så kommer jag skicka direkt till kanalen "UNBAN" och låta en staff unbanna personen som har blivit felaktigt bannad.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder sina perms till sin egna fördel i scenario. Ett exempel är att om jag kör runt i min bil med mina vänner så ser vi gänget som vi har gängkrig med och vi börjar skjuta mot dem. Efter en liten stund så dödar de oss alla men jag revivear mig själv och mina vänner just så att vi kan förstöra och vinna scenariot. Efter vi har dödat de så bannar jag de för ingen anledning. Det där är ett sammanfattat svar på vad korruption och abuse är.
Senast ändrad:
